{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.022 visninger | Oprettet:

Farlig mus {{forumTopicSubject}}


Så skete der så, det som jeg længe havde frygtet, min hund blev overfaldet. Vi gik vores sædvanlige morgentur, som efter hundens mening er ALT for tidlig. Alt går vel på turen, der bliver læst avis i super langsom "hvorfor må jeg ikke ligge under dynen" stil, og der står den så.
Den store farlige mus, der piler hen over vejen, og ind i skraldehuset, Det er da noget der vækker, den ellers ikke særlig vågne hund. Hun skynder sig at få sine stænger til at flytte sig, så hun kan forfølge den store mus. Ind i skralderumme går det, og snuden kører rundt og der der den så, stor, farlig og med dræberøjne.
Men hvad er det nu man skal gøre når men er en jack russel og møder en mus, hmm. Hunden og musen kigger hinanden dybt i øjnene, og man kan se de gør jeg klar til at kæmpe for livet. Men her tager det hele en voldsom drejning, der vil få konsekvenser for alle parters liv. Musen rejser sig op på bagbenene, og væser den store kampklare hund lige ind i ansigtet, så den bliver så forskrækket at den gemmer sig omme bag mine ben, og syntes at det var nok action for i dag.

En lille sjov hverdags historie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farlig mus
Kommentér på:
Farlig mus

Annonce