Jeres mening om en hundesitter.. {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at jeg overvejer at få en hundesitter som kan passe gala engang imellem om aftenen og måske om natten. Det køre ikke helt med det alene hjemme træning, men det kunne være meget rart at komme lidt ud. Jeg går hjemme med hende hele dagen og er stort set kun ude uden hende de få min jeg står udenfor når hun skal prøve at være alene. Jeg kender ikke rigtig nogen der kan passe hende. Men vil jo også gerne være sikker på at personen der passer hende har styr på hunde og er god ved hende, men stadig sætter grænser. Og sådan en hundesitter skal jo også betales - men hvad er en passende pris.. Ja spørgsmålene er mange..
Og ja, jeg ved godt at jeg selv valgte at få hund og jeg vidste også godt at dette kunne ske, men har brug for at komme lidt ud af huset med kæresten og se vennerne lidt.
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 80
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.617
Og en uundværlig hundesitter for mig, når vi er på ferie:-))
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 80
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.288
Den anden pige passer ham, når jeg er afsted en hel dag... og nu her snart når jeg skal på ferie, så bor hun hos mig i en uge.
Det er den bedste løsning for mig, da jeg helst vil have hunden er hjemme i vante omgivelser, hvor han er helt rolig. Han kan have tendens til at stresse når han er i byen.
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.617
Sådan har jeg det også. Og udover det er det ikke så nemt at få passet 3 hunde, hvis man ikke er interesseret i at skille dem ad:-). Så derfor boede Fie her i en uge i sommer og passede hundene. Og jeg var 100% tryg!!!
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.288
jeg skal på ferie her i en uge i nov.. og der flytter hun ind.. jeg tror simpelthen ikke, at jeg kan slappe af, hvis han skal være 1 uge et andet sted.. han har det med at jage sin hale når han bliver stresset/ikke kan finde ro, og det gør han slet ikke herhjemme, så jeg er meget glad for mine hundesittere... og det er Elmo også..
okt 2009
Følger: 1 Svar: 1
Jeres mening om en hundesitter..