{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Jeres mening om en hundesitter.. {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg overvejer at få en hundesitter som kan passe gala engang imellem om aftenen og måske om natten. Det køre ikke helt med det alene hjemme træning, men det kunne være meget rart at komme lidt ud. Jeg går hjemme med hende hele dagen og er stort set kun ude uden hende de få min jeg står udenfor når hun skal prøve at være alene. Jeg kender ikke rigtig nogen der kan passe hende. Men vil jo også gerne være sikker på at personen der passer hende har styr på hunde og er god ved hende, men stadig sætter grænser. Og sådan en hundesitter skal jo også betales - men hvad er en passende pris.. Ja spørgsmålene er mange..

Og ja, jeg ved godt at jeg selv valgte at få hund og jeg vidste også godt at dette kunne ske, men har brug for at komme lidt ud af huset med kæresten og se vennerne lidt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres mening om en hundesitter..
  • #2   8. okt 2009 Jeg er også igang med at lære hende at være alene hjemme. Og det skal skam nok også lykkedes. Men hvis nu det er en nat så ønsker jeg ikke hun skal være alene.

• #3   8. okt 2009 *jeg er hundesitter for en kennel*

Og en uundværlig hundesitter for mig, når vi er på ferie:-))

• #5   8. okt 2009 Jeg bor i Aalborg og hvis hun skulle passes ude vil hun selvfølgelig blive afleveret og hentet igen. Men hun kan også blive passet her. Det er hvad personen selv vil.:)

• #6   8. okt 2009 Ihh Fie så kunne det da være det var dig jeg skulle have fat på næste gang jeg skal bruge pasning til mine 2 små aber *LOL*

• #7   9. okt 2009 Jeg har fundet to piger gennem Hundesitter.dk og det kører bare. Den ene pige går med ham, når hun har lyst, og når vi laver aftaler. Hun har nøgle hjem til mig, og hvis hun keder sig, så sender hun en sms, og spørger om hun må "låne" hunden (oftes når jeg alligevel er på job og han er alene hjemme). Hvis jeg skal noget en aften, så laver vi en aftale, og så går hun med ham. Hun har kat, så kan ikke have ham hos sig selv.

Den anden pige passer ham, når jeg er afsted en hel dag... og nu her snart når jeg skal på ferie, så bor hun hos mig i en uge.

Det er den bedste løsning for mig, da jeg helst vil have hunden er hjemme i vante omgivelser, hvor han er helt rolig. Han kan have tendens til at stresse når han er i byen.

• #8   9. okt 2009 *Det er den bedste løsning for mig, da jeg helst vil have hunden er hjemme i vante omgivelser, hvor han er helt rolig*

Sådan har jeg det også. Og udover det er det ikke så nemt at få passet 3 hunde, hvis man ikke er interesseret i at skille dem ad:-). Så derfor boede Fie her i en uge i sommer og passede hundene. Og jeg var 100% tryg!!!

• #9   9. okt 2009 Mette.. 3 hunde.. ja det kan være svært... jeg har tænkt på nr. 2 hund her om et år eller to, men det er det med pasningen, som jeg synes kan være svært.. har en masse familie, men de har en masse børn, og ikke tid til at aktivere og stimulere min hver dag, så det vil jeg ikke byde dem eller ham.
    jeg skal på ferie her i en uge i nov.. og der flytter hun ind.. jeg tror simpelthen ikke, at jeg kan slappe af, hvis han skal være 1 uge et andet sted.. han har det med at jage sin hale når han bliver stresset/ikke kan finde ro, og det gør han slet ikke herhjemme, så jeg er meget glad for mine hundesittere... og det er Elmo også..

• Julie K
    Julie K Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #10   11. okt 2009 altså hvis du bor i århus området og har brug for en kærlig hundepasser så giv mig en besked smiley

Kommentér på:
Jeres mening om en hundesitter..

Annonce