{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Hvornår bliver i irriteret jeres hund? {{forumTopicSubject}}

Hej vi elsker dem, men nogle gange er de også irriterende.
Kiwi er irriterende fordi hun forfølger mig ligemeget hvor jeg går, og om morgenen får jeg ikke fred før jeg fodrer hende, og så ødeløgger hun mine sko...
Mille er ikke irriterende...

Hvornår er jeres hunde irriterende??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår bliver i irriteret jeres hund?
  • #1   1. sep 2009 Kaido er urolig og halser det meste af dagen......... Det kan godt stresse mig og irritere mig:-) Men jeg elsker den hund af hele mit hjerte, så jeg bærer over med hende (ligesom jeg gør med manden.......*GGGGGG*).

Blackie og Lotus er der ikke rigtig noget ved, som irriterer mig:-)

• #2   1. sep 2009 Wictor irriterer mig stort set aldrig..
    Men Fadia er da ikke super hyggelig klokken tidligt, når hun bare er super frisk, og jeg gerne lige ville ha haft en ½time mere *G*

• #3   1. sep 2009 Kiwi er vild døv og reagere ikke på sit navn når hun ikke vil, det det man kalder selektiv hørelse

• #4   1. sep 2009 lige nu er det odin når han spænder ben har brækked lilletåen fordi han rander mellen bendene freja er der ikke noget ved

• #5   1. sep 2009 King er irreterende når han Fx. har sine stædighedsdage - og pludselig stopper op og nægter at gå videre, fordi han har fået en fiks ide og at vi skal en anden vej. Så kan vi faktisk stå og begge være meget stædige i ret lang tid. Det syns jeg er lidt irreterende Gg..

• #6   1. sep 2009 nogle hunde er også mere irreterne end andre, Den gamle er ikke, og har aldrig været det.. men den er også så følsom, Kiwi er har tendens til at være sindssyg nogle gange ;-D

• #7   1. sep 2009 Jeg bliver irreteret på Silas når han fimser. Altså at han bliver bange for mig eller noget andet lige pludselig og uden grund. Det kan ofte resultere I at han bliver så bange at han tisser.
    Plejer at bede ham om at blive en rigtig hund og går fra ham. Jeg synes det er så belastende.

Det bliver heldigvis mindre og mindre for hver dag der går.

Jeg bliver irreteret på Lilly når hun gøer i haven og når hun tigger med lyd på. Men ikke på samme måde som med Silas.

• #8   1. sep 2009 Orv det passer ikke helt, når mille er i løbeitd gider hun kun gå ture hvor hun har fået færten af noget, MEGET stædig... Men får dårlig samvittighed hvis jeg bliver rigtig sur lige pludselig...

• #9   1. sep 2009 når han får sine flip i den lille lejlighed og jeg er mega træt hehe.. Men så når han ryger udenfor og vi går, så griner jeg jo bare af ham smiley

• #10   1. sep 2009 Mine hunde er irriterende når Daisy letter ben og Tia stikker hovedet ind under hende så hun bliver tisset på.
    Det er sket et par gange *GG*

• #12   1. sep 2009 Fx i morges da hun valgte at hoppe op og tisse i min nyredte seng gennem sengetæppe, sengetøj OG dyne så jeg nu kan få lov at tilbringe det meste af i morgen på et vaskeri for at få vasket min dyne.... Man ku godt finde på bedre ting at bruge tiden til når man står og skal flytte til Geneve på næste fredag smiley

• #13   1. sep 2009 Når Kita piver kl 5 om morgenen smiley

• #14   1. sep 2009 Emma er træls (som det hedder heroppe) når hun efter en laaaaang tur stadig ikke kan finde et egnet sted at skide........hun sætter sig flere gange, men nej....så kommer der en lyd eller der lugter forkert eller noget helt 3.........SÅ SKID DA for sytten !!

• #15   1. sep 2009 Når pixie skraber på dynen for at komme ind under den om natten...
    Når jeg vågner ved mine ben sover pga rædbrækket stilling som pixie har forvoldt..
    Eller en rigtig hundeprut der virker som nervegas i de sene nattetimer..
    Constantin er fejlfri... og den sidste hvalp også, den sover også i sengen - men blir i samme stilling natten lang smiley

• #17   1. sep 2009 Sowensa er irriterende hver dag. Men det er jeg sgu også, så sådan er det.

Der er de dage, hvor hun gør af alle lyde - især når folk tager afsted på arbejde, skole osv. tidligt om morgenen og hun hører dem ude i opgangen. Jeg sover med ørepropper, men hendes VRUFF! hører jeg satme alligevel hver gang.
    Hun stalker mig - går i vejen og ser sååååå trist ud når jeg træder på hende.
    Finder ALTID mine sokker og æder dem.
    Tygger mine dynebetræk og håndklæder i stykker.
    Gør alt for meget når hun venter uden for supermarkedet.
    Vil kun lære tricks der ikke kan bruges til noget - dæk kan hun stadig ikke, men jojo hun kan godt lære at gå i 8-tal gennem mine ben.
    Hun æder tomme toiletruller og brækker sig.

Behøver jeg blive ved?

Men jeg vil stadig have hende i sengen når jeg skal sove =D

• #18   1. sep 2009 Når han bider i ting han udemærket godt ved, at han ikke må bide i...
    F.eks. lige nu.. Sidder og skriver det her, og så hører man en mærkelig lyd, og så ser man ham - igang med at slæbe vores pantella lampe hen over gulvet, trukket i ledningen. SUK!
    Når han er morgenfrisk længe længe før vi er det.
    Når han gør og laver hvapestreger kun for at få opmærksomhed..

• #19   1. sep 2009 Kia er irriterende når vi kører bil da hun "snakker", hyler og gør af spænding ... Supertræls ...

• #20   1. sep 2009 Når alle 3 af mine gårdhunde hopper ind i buret i bilen selvom det kun er den ene der skal med. De bliver så megasure og jeg er verdens ondeste mor. De vil jo bare så gerne med alle sammen.

• #21   1. sep 2009 Når hun ruller sig i grøn frugtfarve...
    Ellers har jeg en ganske tilforladelig, dejlig og nem hund smiley

• #22   1. sep 2009 Eller som tidligere i dag, hvor vi var ved at slibe et blåt skab som skal males. Han gik selvfølgelig hen og satte måsen lige oveni bunken med blåt støv bagefter..

• #23   1. sep 2009 Oh ja, og når hun ikke synes, hun kan undvære "moster louise"... Og derfor forstår at beklage sig, på trods af madmor her står og lokker med guffere og søde ord... (Møg hund, der synes ejeren er second choise...)

• #24   1. sep 2009 Bamse er irriterende, når man om aften ligger eller sidder og prøver at se en film, og hygge lige.. så stiller han sig på siden af en og står bare og lorgre med halen.. og engang imellem prikker han til mit ansigt med poten.. der kan jeg godt se lidt sort og sige GÅ VÆK! lol

• #26   1. sep 2009 Kiwi er faktisk ret irriterende smiley Hun er SÅ stædig og er vældig irriterende når hun lader som om hun ikke aner hvad det er jeg siger til hende. Når hun bliver helt overgearet over en harre elle en kat, og trækker helt vildt. Eller når der går nogen forbi vinduerne og hun springer op og gør, eller gør ved den mindste lyd. det er dog mest når jeg er alene.. Og så lige når hun blver ved, og ved, og ved, med at drille carlos..

Carlos er irriterende når han tror der skal ske noget. SÅ siger han som en søløve. Og så når han stresser, så napper han enten, eller begynder at gø af en.. Men generelt er han meget mindre irriterende end hende damen smiley

• #27   1. sep 2009 Gitte: det vil jeg godt se, he he. Det sker også her, og nu de har fået bur. Vil de gerne hoppe ind inden lågen er åben, tossede hunde. Eller er det bare sådan gårdhunde er.???

• #28   1. sep 2009 Phoco kan være lidt irriterende om natten hvis ham skal tisse eller har dårlig mave... da lægger ham seg ovenpå mig med sine 50 kg og stirrer og piver... så må jeg bruge alle mine kræfter på at prøve at flytte ham ( ham bliver liggende til jeg har skubbet ham ned )....
    kunne ønske at ham var som Maja da hun brommer og jeg vågner af det...

• #29   1. sep 2009 Jeg får spat af basse når hun bliver hyperhunden..

Af og til bliver hun så ivrig overfor andre hunde, og bliver helt ustyrlig i sit forsøg på at komme hen til dem.. Det er skideirriterende og pinligt, men en hund der opfører sig sådan, og jeg har mest lyst til bare at give efter! Fuck det er svært at være konsekvent i sådan en situation..

Og nogle dage irriterer hun mig bare.. så klistrer hun, og vil have opmærksomhed selvom jeg ikke lige gider.. Det gider jeg ikke..

Og i morges!!!!! Hun havde drukket tusind liter vand inden vi gik i seng, så i morges da vi stod op kunne hun IKKE vente til vi kom ud.. Farvel pæne hvide gulvtæppe..

• #30   1. sep 2009 Hundehår når jeg maler...gør jeg faktisk ret tit smiley

Når Sakki kommer i tanke om , at han er en hyrdehund...det gør han faktisk ret tit *G*

• #31   1. sep 2009 Gizmo når han gør i haven og kradser mine døre i stykker fordi han bare mener at det er tid til at gå igen selvom det kun er 2 timer siden og havedøren står åben...

Fluffy når hun nærmest skriger fordi hun kan lugte mad i køkkenet og samtidig løber rundt. og når hun slår mig fordi hun mener at hun skal have opmærksomhed selvom vi lige har kælet eller leget i lang tid...

• #32   1. sep 2009 Hvis hun gør i haven, når der går en hund forbi..

Når hun vågner meget tidligt om morgenen og også synes, at jeg skal være vågen og ruller tungen sammen og stikker den ind i mit næsebor... Det gider jeg altså ikke!!! Det sker heldigvis ikke så ofte smiley

Ellers irriterer hun mig aldrig - hun er ufattelig sød, nem, kærlig og dejlig smiley

• #33   1. sep 2009 Når de har en gø-dag....irriterende
    Som regel er det "svar" på de nærmeste nabohunde der befinder sig 300 meter væk Grrrrr

• #34   1. sep 2009 Sigurt er irriterende når han har en af sine gø-dage, men dem er der heldigvis ikke så mange af mere. Han er rocker irriterende når han æder vores post og når han ser sig gal på fremmede folk.

Asta er irriterende når hun stiller sig op og glor lææænge uden at ville flytte sig. Når nu går den forkerte vej rundt om mig, så jeg bliver viklet ind i snoren og når hund gør af hunde inden i fjernsynet.

Men det meste af tiden er de meget søde og nemme.

• #35   1. sep 2009 Det lader til, at vi kan konkludere, at gøen er det største irritationsmoment...

• #36   1. sep 2009 micki er træls om morgen han vil lege med mor med det samme og henter bamsen og gøer indtil jeg kommer eller kommer han selv og bider mig i tæerne blidt kom så og leg mor, og jeg er ikke morgen menneske aarrgg... maya hun har med at klistre og rende mig i røven hele tiden , hvis det stod til dem skulle mor kun lege, nusse hele dagen, hvis jeg støvsuger prøver de at æde støvsugeren de hader den he he, ginger hun vil bare hænge ved mor, men ville ikke undvære dem for noget i verden, måske kun et par dage engangimellem :O)

• #37   1. sep 2009 Gud ja, støvsugeren - den skal DØ!!!!

• #38   1. sep 2009 Haha!!! Linket nede i bunden er "tisse i sengen".. Det var lige hvad den opfattede af teksten smiley

• #39   2. sep 2009 gud ja: gøen når det ringer på døren , de vil bare ikke stoppe igen pishunde :O)

• #40   2. sep 2009 Freja er irriterende når:

1. hun har slæbt ALT (og ja hun har en del) sit legetøj ud i en bunken i haven og ikke tager det ind igen:-O

2. Når vi går tur og vi slæntrer lige så stille afsted, og så får hun lige færten af et eller andet og giver et ordenligt ryk til siden, så man er ved at få revet armen af:-S

3.Nå hun lige er kommet ind fra haven, men så ikke synes det var nok og hun ligger sig og stirrer på døren i 5 min, og så kigger stirrende på mig i flere minutter for igen at stirre på døren og hvirker det ikke så lægger hun sig med snuden i hjørnet af døren og sover:-/

• #41   2. sep 2009 Og hov!..
    Basse er MEGA-irriteret når vi træner indkald til træning, og hun tænker "Nææh, jeg tager en æresrunde eller to, og smutter hen og hilser på de andre bagefter :-)"...

Jeg er altså efterhånden på et hold, hvor et fast indkald er det mindste man kan forvente smiley

• #42   2. sep 2009 Øhm, måske er hun irriteret, men mente mere at hun var irriterende smiley

• #43   2. sep 2009 OG det er selvfølgelig med det højeste suk hun kan lave, når hun lægger sig med snuden mod hjørnet af døren....hmmmm

• #44   2. sep 2009 PS. Freja gør sjældent, heldigvis;-)

• #45   2. sep 2009 Det irritere mig, at Riiini ikke kan få lært at hvad der står på bordet ikke er til for hans fornøjelse, at han skal holde sig langt væk fra vores mad.

Og så er det lidt irriterende at høre, at Dian hyler som en stukket gris når man kommer hjem, indtil man når ud til dem og får dem lukket ud (de går i gangen med børnegitter til stuen).
    Og så er det irriterende at han stikker hele snotten op i hovedet på en med tungen først.

• #46   2. sep 2009 Anja: Luna har præsteret det samme - lige at skulle en runde... Meget mærkeligt for mig, der har haft schæferhunde, som var ekstremt førerfikserede og var ved at dø, når jeg var væk fra dem. Husker tydeligt de første indkald, hvor træneren holdt - især min sidste - hun nærmest hylede over, at jeg forsvandt og der var ingen andre i verden end mig, så selvfølgelig kom hun hen til mig smiley Luna var mere end fløjtende ligeglad de første gange....

• #47   2. sep 2009 Monster,
    Basse gør det tit..
    Hun gør det hvis jeg er anstrengt, hvilket jeg godt kan blive til træning, da jeg virkelig gerne vil præstere.
    Hun gør det hvis hun er kulret, hvilket hun nemt bliver..
    Da hun var til første træningsgang efter sterilisationen, tog hun en dobbelt runde! Men det var min skyld, jeg skulle have nægtet indkald. Det var hendes først gang ude af snoren, siden operationen, så jeg kunne have sagt det til mig selv smiley
    Da vi var til afsluttende prøve på hvalpeholdet gjorde hun det også!! Hun havde ellers været dygtig når hun trænede, men hun skulle lige ryst mine nervøsitet af sig! En stooooor runde langs hele banen, og så hen og sidde på plads og vente på godbidden smiley .. Det er fantastisk når formanden står og glor!.. Haha..

• #48   2. sep 2009 Ja, det er fantastisk!!!! Uh, de hunde er nu også meget forskellige, skulle jeg hilse og sige. Min nuværende kan virke som en meget usikker hund, men jeg skal love for, at hun ikke så sig tilbage, når hun tog ud på eventyr... Hvorimod min schæferhund var den mest selvsikre hund, man kan forestille sig. Bare ikke uden MOAR smiley

Jeg har også prøvet til træning, hvor Luna stak af på eventyr sammen med en anden hund på holdet. Kæft, det var pinligt. De løb over på en nærliggende crossbane, hvor vi i lange perioder ikke kunne se dem (ja, Luna er en rigtig medløber) - cross-fyrene morede sig gevaldig meget og spurgte, om det ikke var en hundtræningsplads?? Tøhø.... Der gik laaang tid, inden jeg fik min uvorne hund kaldt til mig igen. Hun er heldigvis blevet meget bedre og meget mere fikseret på mig smiley

• #49   2. sep 2009 Bertha og Hotter, når de vågner kl halv fem om morgenen og synes at vi andre også skal op..

• #50   2. sep 2009 Anne Mette, tillykke med jeres nye bil. Blev det er Variocage bur I købte. Mine hopper så sandelig også op inden lågen er åben, så det må da vist være en gårdhundeting det der.

• #51   2. sep 2009 Når vi kommer ind efter at have væreti hundeskov/ude at gå/nede i haven og hun går direkte ind og skider i hjørnet i stuen...

• #52   2. sep 2009 Jeg var irriteret stort set hele hans første leveår, og nu er jeg det MEGET sjældent *GG*

• #53   2. sep 2009 Plut er træls når han skaber sig helt råddent over andre hunde, gør det dog kun med snor på...
    Og når han lige pludseligt ikke kender sit navn :))
    Men ellers er han nem og en dejlig hundedreng smiley

Kommentér på:
Hvornår bliver i irriteret jeres hund?

Annonce