Anfald {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen
Nu må jeg spørge, da jeg simpelthen bliver så frusteret hver gang det sker. Jeg har en dejlig hund på 2 år, som inden for det sidste år er begyndt at få nogle anfald der minder om nogle luftvejsproblemer - ja næsten en form for kort bevidstløshed... Der sker altid når han er oppe at køre/ophindset. Et eksempel kunne være, at han for eksempel har set noget og trækker i snoren ikke voldsomt, men bare interesseret. Det næste øjeblik falder han om på siden, hvor han ligger og "raller" i hvad der svarer til små 10 sek, hvorefter han rejser sig op igen.... Det virker meget som det sker når han er ophidset og måske glemmer at trække vejret...
Jeg har været til dyrlægen med det, men hun sagde, at hun ikke med sikkerhed kunne sige hvad det var, men at jeg jo bare måtte prøve at undgå situationer, hvor det skete... Synes bare at anfaldene bliver oftere og oftere. Planen er at gå til dyrlægen igen, men ville spørge herinde først om nogle havde oplevet noget lignede, så jeg på den måde kunne komme nærmere hvad det måske var...
p.s. er ret sikker på det ikke er epilipsi....
Håber nogen kan hjælpe...
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 966
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 32
Joan - Det lyder lidt som det samme - var det flere gange eller kun en enkelt for din hund???
Mht overstående har jeg overvejet, at gå helt over til kun at bruge sele for at undgå at presset ligger på halsen.... - Men derfor er det vel stadig ikke normalt at det sker...
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 32
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 966
Anfald