{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Samson's anfald. {{forumTopicSubject}}

Samson havde endnu et epileptisk anfald.. Men denne gang var det min kæreste der oplevede det, jeg var oppe og handle. Han har aldrig set en hund have et anfald før. smiley

Jeg går og handler og hygger lidt, så ringer min mobil.. Tager den, og min kæreste er helt ude af sig selv. Jeg prøver at få et ord indført og spørger hvad i al verden der sker??

- Samson han ligger og ryster, og har fråde om munden, han tisser ud over det hele. det ligner han løber rigtig stærkt, men han ligger ned.. Hvorfor gør han det? smiley

Han har et anfald, sæt dig hos ham, jeg kommer straks!!!!

Smider alt jeg har i hænderne, er hjemme efter 2 min, og han ligger stadig og ryster..
Taler stille og rolig til Samson, og hans anfald tager stille og rolig af igen..

Jeg be'r min kæreste gå lidt væk, fordi når Samson kommer til sig selv, kan han godt være meget forvirret.. Og det skal jeg lige love for Samson var! smiley

Han rejser sig.. jeg støtter ham på den ene side.. Samson ser Michael - og bider ud. Michael hopper væk, og jeg har Samson i halsbåndet og beroliger ham.

Samson ligger og sover tungt, han skal have vasket hans mave og hale, han er fyldt med tis. Men det må blive i morgen.
Øv, hvor er det ubehageligt med de anfald. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samson's anfald.
Kommentér på:
Samson's anfald.

Annonce