{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Kaoz har epilepsi =( {{forumTopicSubject}}

Puha, har lige oplevet Kaoz´ andet anfald af epilepsi =,(

Undskylder hvis indlægget virker usammenhængende, er stadig meget rystet.

Kaoz havde et anfald af en art for ca 6 måneder siden, skrev også her på galleriet dagen efter - tråden kan nok findes men ærligt gider jeg ikke lige nu..

Kort fortalt virkede han stiv, slap, sær og underlig - men faldt hurtigt til ro og vi så tiden an..

Troede faktisk det var et enestående tilfælde, for som skrevet er det 6 måneder siden der sidst var en episode..

Her i eftermiddags omk kl 16.30 ser vi Kaoz gå underligt rundt omme bagved, blodet dryppede ud af munden på ham og underbiddet lignede en klam portion blod..

Skynder os naturligvis om til ham, på vejen ses blod i gårdhaven og blomsterpotter er væltet og spredt.

Han virker blind, forvirret, stiv og kravler straks helt ind til mig da han kan høre og lugte jeg er tæt på..

Sender kæresten ind og ringe til dyrlægen - vi er på vej!

Jeg bliver smurt ind i blod på min hvide kjole, arme, ansigt, hals og hænder =(

På en eller anden måde har jeg fået hentet kiks - eller også er kæresten kommet med dem, det ved jeg ikke helt, men han vil ikke tage imod dem.. Øv så er han rigtig skidt =(

Kæresten er i chok og kan ikke finde ud af at ringe - jeg ringer, men bliver bedt om at ringe til en anden - får en tid og afsted det skal gå..

Ind og hente flere kiks og en bamse - og til Otterup med os.
- Allerede inden vi går i bilen er Kaoz bleet mere sig selv - stresset og forvirret, men han lystrer kommandoer (stop, bliv, plads).. O han bløder ikke mere, viser sig det bare var et lille bid i tungen.

Dyrlægen er rolig, venlig og tager sig god tid.

Kaoz er stadig stresset og pyldret (klistrer til mig), men ingen fare på færde..

Dyrlægen undersøger munden, lysken (ved ikke hvorfor), øjne, temperatur, ører og hjerte.
- Alt er fint, lidt feber og for meget hår i ørerne.

Her er så hvad der kan være nyttigt for jer at vide: For meget hår tæt ved trommehinden kan udløse epileptiske anfald, så i næste uge skal han til dyrlæge igen og have taget blodprøve og i narkose og have fjernet uønsket hårvækst i øregangen.

Dyrlægen ville ikke begynde på det helt store nu han lige havde haft anfaldet, kroppen skal have lov at falde til ro inden der skal stikkes og gøres ved - er jeg meget tryg ved!

Kaoz er nu sig selv, ligger i sin kurv her i stuen og halvsover og holder øje med at moar er i nærheden (åh det er svært ikke at ynke al selvstændigheden ud af mit lille hundebarn!!), da jeg lige tog et hurtigt bad stod han med hovedet inde i kabinen og holdt øje med jeg ikke forsvandt.. Min lille skat da =/

Puha.. ryster stadig..

Nåh ja..

Dyrlægen mente det var drastisk at begynde at medicinere dagligt nu det "kun" er sket 2 gange på et år.. Og i og for sig er jeg enig, min hund skal ikke medicineres hvis det ikke er meget nødvendigt, så den må jeg lige gå og gumle på..

Ja.. det blev langt.. Og måske bare lidt forståeligt *smiler*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaoz har epilepsi =(
Kommentér på:
Kaoz har epilepsi =(

Annonce