{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Politiet er ligeglade!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg kommer i dag hjem og så står 4 af mine veninder ude på vores fællesparkeringsplads og jeg tænker med det samme hvad sker der her.. det viser sig så at der er en muskelhund som er gået i flæsket på en anden muskelhund (jeg hader ikke muskelhunde jeg elsker dem jeg har selv en flot pige, jeg hader fjolset bag den hund som bider). de har så ringet til politiet fordi det er ikke første gang den hund den bider, det skal lige siges det var så slemt at den hund som blev bidt måtte på dyrehospitalet. for det første sagde politiet de ville komme med det samme mine veninder havde ringet 15 min inden jeg kom og vi stod hvertfald yderliger 15 min og ventede på dem!!! for det andet da de så kommer så spørg de mig om det er min hund som har bidt!! hun er 6 måneder og på ingen måde en dræber maskine !!! så svare vi nej, så siger det om det er vores hund som er blevet bidt, igen svare vi nej det er det ikke. så siger de så jamen medmindre at ejeren af den hund som er blevet bidt selv ringer så kan de ikke gøre en skid... så er det fandme jeg bliver æderstik tosset oven i hovedet.. hvad fanden går der galt. tænk hvis det vi min lille tæve der var blevet overfaldet på den måde eller det måske er hende næste gang... og nej hvor er jeg sur på den idiot som har den hund for han tæsker og sparker sin hund og så kan han ikke forstå at hunden er blevet sådan sikke en idiot... han er sådan en type som bruger sin amstaff til potensforlænger og ikke en god familiehund som den i virkeligheden godt kan være..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politiet er ligeglade!!!!
  • #2   3. jul 2009 Det virker som om I istedet skal melde ejeren til Dyrenes beskyttelse hvis han behandler hunden som I beskriver det...

• #3   3. jul 2009 Jeg anmeldte vores overfald og der tog de da rapport, som jeg også har fået på skrift..

Det nytter da ikke, at alle og enhver ringer og melder ting, det kan jo sagtens være falsk anmeldelse..

• #4   3. jul 2009 Sofie

Undskyld....men hvorfor siger du i dette tilfælde, at politiet er "ligeglade" med X antal udråbstegn efter?

De kommer da. Selvfølgelig kan de ikke gøre noget, når ejeren af den overfaldne hund ikke er er og der ej heller er en bidt hund at se.

Det fremgår ikke af dét, du skriver, at ejeren til den bidte hund er til stede, - og ej heller at den bidte hund er det?

Og så er det vel klart, at de henvender sig til person, som står med en kamphund og spørger ind til vedkommende og dennes hund ( = dig). Hvorfor i al verden blive så fortørnet over det?

Og hvor i al verden skulle politiet vide, at angrebshunden har flere hundebid på samvittigheden, hvis det aldrig anmeldes ordentligt, - for det gør folk jo ikke altid?

• #5   3. jul 2009 Forventer du at politiet smider ALLE andre opgaver og kommer drønende ud til et hundebid??

Det er fuldstændig urealistisk, og selvfølgelig er der opgaver der er vigtigere end et hundebid. Jeg er personligt glad for at menneske liv bliver vægtet højere end dyr.

At de så ikke kan gøre noget, har ikke en dyt at gøre med at de er ligeglade - det er som de andre også har sagt. Det skal være hunde ejeren hvis hund blev overfaldt. Lad da vær med at hidse dig op over at de spørger om det er din hund - det er det meget normalt. De skal jo spørge ind til sagen for at have noget at skrive ned.

Ro på smiley

Kommentér på:
Politiet er ligeglade!!!!

Annonce