{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Min hund stikker af {{forumTopicSubject}}

IIIIIIIIHHH' skriver i vrede lige nu. Min lille mopse blanding er simpelthen blevet så irriterende! Mig og kæresten har været i haven hele dagen sammen med vores hund Chico, så har hun fået en mani med at skulle møfle hegnet ned og løbe ud. Idag var hun så løbet ud på vejen. smiley jeg kaldte og kaldte på hende med hun ville bare IKKE høre efter. så løb hun rundt ude på græsmarken og jeg ku simpelthen ikke kalde hende til mig. først da jeg fandt en pind hun blev lidt interesseret ku jeg få fat på hende. og så fik hun jo selvfølgelig ros fordi hun kom hen til mig..
Er der nogen der ved hvad dælen vi kan gøre for hun gider komme når vi kalder.
Og for at få hende til at lade være med at løbe ud af haven.
Håber I vil hjælpe.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund stikker af
  • #1   21. maj 2009 Træne - træne - træne

    Og sætte et holdbart hegn op hun ikke kan komme over eller under...((o:


  • #2   21. maj 2009 Følger lige med. Fordi har lige oplevet det samme med min.


  • #3   21. maj 2009 vi kan ikke engang gå ud af døren så er hun klar til at løbe ud. smiley og hvis hun endelig får mulighed for det går der laaaaang tid før vi kan få fat i hende.

  • #4   21. maj 2009 Jamen svaret giver sig selv, synes jeg.

    Hun vil komme, når du tilbyder hende leg - ergo skal du træne indkald, hvor resultatet af indkaldet er leg, leg, leg og så lov til at løbe igen.

    På den måde lærer hun, at det er fantastisk at komme til dig, og at det altid kan betale sig.

    Træn mange indkald hver dag, så hun får det godt ind i hovedet, at indkald betyder fede tider...


  • #5   21. maj 2009 De fleste mops har selektiv hørelse, så jeg ryster lidt på hovedet af, at I ikke bare indhegner jeres have!!!!!!!!!

  • #6   21. maj 2009 I skal prøve at kalde på hunden 1 gang også løbe den modsatte vej og sidde med ryggen til hund og ros den når den kommer hen til dig og giv den en belønning.
    prøv det hjemme i haven . det hjælper på vores hund, de kan ikke lide ens ejer løber fra den.


  • #7   22. maj 2009 tak for jeres svar alle sammen. smiley
    ________________________________________________________
    Gitte h - kennel:

    Hvis du læser min tekst ORDENLIGT så ku det være du fandt ud af at vi rent faktisk HAR HEGN I VORES HAVE!!!!!!!!!!!!
    Læs teksten fra start til slut eller lad venligst være med at kommentere.
    TAK!
    ________________________________________________________


Kommentér på:
Min hund stikker af

Annonce