{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renlighed, om natten?
  • #1   10. maj 2009 Jeg stillede vækkeuret ca. 3 gange om natten og gik ud med dem der :o)

• #2   10. maj 2009 Jeg lå med hånden nede ved Luna, så kunne jeg mærke hvis hun vågnede og så gå ned med hende.. Det gjorde hun dog ikke.. hun sov igennem fra første nat

• #3   10. maj 2009 Okay.. :O)

Jeg er god til at sove tungt i perioder, så tror vækkeuret er en god idé for mit vedkommende. Gg.

• #4   10. maj 2009 Jeg satte mit vækkeur til 3-4 stykker om natten og gik ned med min hvalp de første to uger tror jeg og så prøvede jeg stille og roligt at lade der gå længere tid smiley Min hvalp sover ikke inde i mit soveværelse længere så nu står hun selv op om morgenen og kommer ind når hun skal ned og det er jo super - til gengæld er hun ikke helt renlig om dagen smiley

• #5   10. maj 2009 Ja jeg tror også vækkeur er en god idé, til man finder ud af hvor længe den kan holde sig om natten smiley

Hvor mange gange gik i ud om dagen med den, i starten?

• #6   10. maj 2009 Jeg vågnede heller ikke når Nynne vågnede . Hun sov så også en masse forskellige steder i rummet, men jeg sover også ofte ret tungt smiley
    Og blev så træt af at skulle op med hende så tit om natten, for hun var altid lang tid om at få tisset :o)

Chico sov igennem fra første dag, hende har jeg aldrig været ude med om natten smiley

• #8   10. maj 2009 Hov, hvor mange gange i timen mente jeg. Gg..

• #9   10. maj 2009 Okay smiley
    Ja synes faktisk tit hvalpe rykker sig meget rundt om natten.. Kan jeg huske fra vores gamle hunde.

Gud ja, er da nok en god idé at stille det på forskellige tidspunkter.. Havde jeg faktisk ikke tænkt på. :O)

• #11   10. maj 2009 Carina, Ja... Kender nogen der blir vækket hver nat til et bestemt tidspunkt af deres hund på 3 år.. Gad vide om det kan være grunden ;O)

• #13   10. maj 2009 Ja det har faktisk altid undret mig.
    Jeg har heldigvis altid været heldig med hunde der sov ligeså meget som mig selv, og knapt gad stå op om morgenen.. Gg. (Selvf med undtagelse af hvalpe perioden).

Uha ja, jeg glæder mig simpelthen som et lille barn! :O) Specielt efter i går hvor vi besøgte ham.. Uf han er dejlig!

• #14   10. maj 2009 Jeg har altid haft mine hunde til at sove hos mig i sengen, så kunne jeg mærke, hvis der kom uro og vi kunne trisse ud. Men vi har måske været ude én gang i løbet af natten den første tid (som regel meget, meget tidligt om morgenen).

Om dagen har jeg luftet hver gang, hunden har sovet, spist eller leget, eller hvis jeg kunne fornemme uro (trippen rundt, søgen osv). Og ellers én gang i timen. Det er et stort arbejde i starten, men det lønner sig i sidste ende smiley

Kan dælme godt forstå, at du glæder dig smiley

• #15   10. maj 2009 Bente, dejligt :O)
    Vi er også gode til at putte i sengen, med Enzo. Og Simba da jeg havde ham. - Han gad dog ikke da han var helt lille. Der ville han ned på gulvet og sove på sit tæppe.

Men jeg tror helt bestemt at Sammy gerne vil putte med.. Han er utroligt kontaktsøgende og en rigtig puttegøj. Gud hvor kan han dog være rolig når man sidder og nusser og snakker med ham.. Jeg er helt solgt smiley

Smiler. Ja det er det hele værd smiley

Kommentér på:
Renlighed, om natten?

Annonce