Renlighed om natten... {{forumTopicSubject}}
Hej...
Vil bare lige høre, hvad i har bedst erfaringer med.
Vores hvalp er renlig i dangtimerne, når vi er hjemme, der sker faktisk kun uheld i de timer, hvor vi er på arbejde. Det er hvad det er.
Men om natten, han kan endnu ikke holde sig i de 8 timer, eller hvor meget det bliver til.
Indtil nu står vi op om natten og lukker ham ud, når vi kan høre, at han tripper over til døren.
Men er det den optimale måde at gøre det på? Eller er det bedst bare at sove, også må han gøre det inde, hvis det er?
Jeg vil helt klart foretrække at stå op, så han kan komme ud. Men tænker bare på, om vi så får vænnet ham til at stå op om natten, så han ikke lære at holde sig.
Hvad er jeres erfaring?
jul 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 50
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
apr 2008
Ville også synes det var synd, når nu han selv kan sige til, men ville også blive noget ked af det, hvis jeg skulle blive ved med at have ødelagt min nattesøvn fremover... :o)
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.270
VIl så også sige at der går ungdoms sløvsind i dem på et tidspunkt, og så er de næsten ikke til at få op....
apr 2008
Det er heller ikke samme tid han står op om natten. Og det skal siges, det er kun, når han selv siger til. Enten ved at hoppe op af sengen, for at vække mig eller ved at trippe hen til terasse døren i soveværelset. Så der er ingen faste tider for, hvornår han vågner og skal ud.
Han løber lige ud og sætter sig og skynder sig så ind i kurven igen... :o)
Renlighed om natten...