1.037 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

skal kamphunde forbydes ???? skal kamphunde forbydes ????

her er lige et indlæg så ii kan se hva bg mener om kamphunde hvad mener i om det skal de forbydes eller skal vi bare have skrabere regler ang ALLE hunde

er selv den glade ejere af jorderens dejligeste amstaff

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=537201

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal kamphunde forbydes ????
  • #1   3. maj 2009 Hej Dan.

Der er oprettet ca. 1000 tråde herinde om det:-))

• #2   3. maj 2009 Hvis kamp/muskelhundeejerne fortsætter som nu jah så bliver hundene jo sikkert forbudt.

De ansvarlige og seriøse kæmper en næsten på forhånd tabt kamp mod alle de spader der har anskaffet sig, avlet på, videreformidlet, solgt etc. deres kamp/muskelhundeblandinger og så stadig ikke fatter hvad for hunde de har med at gøre ...

De få seriøse og ansvarlige bliver allermest modarbejdet af de, der skulle være deres stærkeste allierede, nemlig andre kamp/muskelhundeejere.

Det er disse der ødelægger det for de seriøse og ansvarlige og vi andre kan bare se til med et grædende hjerte over at vi muligvis ikke længere skal kunne nyde disse dejlige hunde og deres gode egenskaber ...

• #3   3. maj 2009 Hvad sker der med dem som har racen hvis de bliver forbudte.?? Bliver de så bedt om at aflive deres hunde ellers hvad??

• #4   3. maj 2009 har skrevet under..
    kender mange dejlige amstaffer men de er også heldige at have nogle gode ejere smiley
    desværre er det sådan i lille dk at den store samfundfrihed alle snakker om vi har som er så skøn bliver mindre og mindre ..

• #5   3. maj 2009 så kan man ikke få ordenlig hjælp når man er syg ..
    så må man ikke køre mere på motorvejen end ...
    så må man ikke ryge en cigaret efter et måltid ude ibyen
    så må man nu ikke have den hund osv..

bla bla bla ..er træt af det ..

• #6   3. maj 2009 hvis der kommer et forbud mod muskel hunde, vil det ikke gøre mig spor!

er ærlig bryder mig ikke meget om de racer...

kender dog den sødeste dogo agentino hun er go som dagen er lang:) hun har os en super go og meget fornuftig ejer.
    kender ligeledes en sød amstaff..

men de er de eneste 2 jeg bryder mig om.

• #7   3. maj 2009 men er ked af det for dem som har muskelhunde... som er fornuftige og ansvarsfulde ejer...

• #8   3. maj 2009 synes ikke der skal komme et forbud ..hvis der skal være noget så regler mht den race ..
    kørekort alder osv ..føler man kommer til at ,tage dem alle over med en kam,
    når nogen kommentere disse racer synes jeg det kommer til at lyde lidt "racistisk" mht ..jeg kan godt lide mohammed han er jo min nabo ..men de andre ..nej tak..

• #10   3. maj 2009 Hvis et forbud trådte i kraft, ville der ingen mærkbar ændring være før om 15 år....
    ( optimist sat ifht. der aldrig har været så mange pit´s i dk som nu og de seneste par år )

• #11   3. maj 2009 Pitterne bliver som regel ikke så gamle da de spader som anskaffer dem ikke har forstand på at have hund og slet ikke af den kaliber så de ender med efter at være blevet rovavlet på at blive videreformidlet til 5-6 forskellige hjem for til sidst af en venlig sjæl at blive aflivet så jeg tror at hvis Karins idé trådte i kraft i morgen ville vi i løbet af få år 2-3 se STORE forandringer.

For så er de pits og blandinger heraf der er i DK ved at være voksne og de hunde, ejerne ikke har styr på, er endt i hundehimlen enten pga. aggression eller pga. ejernes utilstrækkelighed og da der ikke kan avles på dem der er og de ikke længere kan importeres uden FCI-tavle jah så er vi ved at være problemerne til livs.

Samtidig så kan unge under 21 ikke længere anskaffe sig disse hunde og ingen med en uren straffeattest ej heller og så vender strømmen til det bedre ...

Er for indførelse af de tyske regler !!

• #12   3. maj 2009 tja dem med tavler blir lige så meget ulovlige jo hvis de blir forbudt .

• #13   3. maj 2009 Man kunne jo lade være med at forbyde nogen men sterilisere alle uden FCI-tavle og forbyde import af kamp/muskelhunde uden FCI-tavler. Så er vi nået et godt stykke.

• #14   3. maj 2009 SBHT - Ja det er en trist tendens , min bror har en af dem , han er en ganske almindelig mand på 40 år med kone og 1 barn på knap 1 år, de synes bare den så så sød ud, så købte de dem hmmm , jeg prøvede at advare dem , og sende dem en masse matriale om racen, men jeg ved ikke om de trode jeg tog pis på dem for hunden blev købt , en tæve på godt 6 mdr. nu er hun knap 1 år, så jeg er spændt på hvad det ender med, jeg kommer heldigvis meget sjælden på besøg der.

• #15   3. maj 2009 Problemet er at det ikke er de registrerede amstaffer der laver balladen. Det er alle de importerede/ulovlige pitbullblandinger der er hentet i bl.a. Polen.

• #16   3. maj 2009 Forbyd de tavleløse af slagsen, Neutraliser dem, der allerede er i landet og indfør strengere regler for ejerskab af kamp/muskelhunde og div. molosserracer.....

• #17   3. maj 2009 jeg går også klart ind for at avl på ikke tavle hunde skal forbydes - og at de der er her nu i landet skal neutraliseres - MEN de skal også gennem en mentaltest, og de af dem der træder meget udenfor denne på de grove punkter skal aflives

og luk for importen af hunde uden FCI tavler (og her taler jeg igen om den rigtige FCI tavle, ikke den kaffeklubkopi der er kommet frem på det seneste)

• #18   4. maj 2009 er 100% enig med *SBHT * og der findes flere af den slags racer..

http://www.youtube.com/watch?v=gTYWWqY7Lv8

Kommentér på:
skal kamphunde forbydes ????

Annonce