nu kamphunde hvad er det næste {{forumTopicSubject}}
undskyld på forhånd der er en masse tråde om kamphunde men dette er ikke en trå om dem som såen..
nu skal de forbydes at sælges og je det ender med de forbydes helt men hvad så er problemet fjernet af den grund
nej det tror jeg ikke hvad er det næste gang? Gravhunde der kan vi feks starte med Prins Henriks dræber maskine eller skal vi tage en lille hystade som en Pomeranian den kan jo snilt ødelægge et bukseben.
Jeg kan følge dem i at blandinger skal fjernes for at man kan få udrydet de ulovlige racer som piten feks,
Jeg er af den overbevisning at vi ikke fjerne problemet vi flytter det bare, hvad er din mening om det hele hvad race/er skal det være næste gang?
vi ender sgu med vi slet ikke kan have hund mere for de alle er farlige og hvad bliver det så katten? fordi den kan rive og bide, jeg synes vi lever i en drømme verden hvis vi tror vi kan gøre lille dk bedre ved at ulovliggøre måske 5 racer denne gang..
Nej nu må vi sgu vågne op og tage tyren ved hornene og bekæmpe skamavl samt de ulovlige hunde som ødelægger det for resten og hvis man bliver taget for ulovligheder med en hun skal man ikke have lov at få en igen og ja det gælder mishandling mode alle Dyr ikke kun en hund eller lign..
sorry skulle have lukket lidt galde ud efter at have læst en tråd om folk der fryede sig..:-)
Fortsat god aften
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 1.001
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 220
Problemerne er jo ligeså stille blevet større jo mere medie omtale der har været trist med såddan en ond cirkel
apr 2007
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 220
apr 2007
måske man skulle kontakte eb og bt og få den til at skrive en masse om dræber puddlen og den omvandrende øredræbende chi ?
aug 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 175 Svar: 1.763
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 168 Svar: 1.128
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 70
Schæfere, Labradore og så videre som er famillie men også vagthunde kan slf også bide, men normalt for disse racer både hos politiet og i de private hjem er de markere, eller går efter arme og ben ikke struben...
Alle hunde kan gøre en potentiel skade, men her handler det ikke om skade men psykisk stabilitet og flertallet af muskel hunde har nettop en ustabil psyke så noget på EB hvor de viser 2 Amstaffs, det første klip de viste er de søde går pænt og så videre men så klippet fra idag, trækker de i ejerne og den ene hopper faktisk op og viser tænder som om den bare gerne ville smage på fotografen...
Personligt tror jeg ikke forbud har en virkning, ikke med mindre vi får dyre politi og ser i Animal planet ser i også HVILKE hunde racer dem i USA passer meget på meget og gå direkte frem til Pit og Amstaff som faktisk er mere eller mindre det samme der er bare avlet en Engelsk Bulldog ind i en amfstaff hvis jeg har forstået det ret. men ændre ikke deres psyke da engelsk bull også kan være meget ustabil
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 182
Henrik
apr 2007
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
og jov en chi er skam os farlig... kender en der blev blind på højre øje af et møde med en! sååh...
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
jul 2007
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
jun 2008
Henrik
jul 2007
pudler jeg har mødt har ik engang udvist en form for /hey jeg gider ik mer nu bider jeg snart/ niks logret med halen og hapser snapser og et av for helved til mig!!!
jul 2007
det med de går efter struben?? hmm har ik hørt om de sidste oerfald at folk blev bidt i struben? jeg fortrænger slet ik hundende s potenielle angrebsmetoder.... men det jo gået helt gak gak med rygter...
jul 2007
og jeg har altså tit mødt små hunde der bar bider fordi de angste overfor den større hund , os selvom den større hund er meget forsigtig!!! hvad kalder vi det????? selvforsvar? eller kort lunte?
jul 2007
aug 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 175 Svar: 1.763
Hvilke muskelhunde racer ser i gerne bliver forbudt i dk ????
jul 2007
er de ik angstbider???? for det ser jeg nu ret tit.... både privat men os på arbejdet....
hvis nu vor kære politi ville lette deres dovne røve fra kaffen og stolen og tog ud og gjorde en indsats tror jeg rigtig meget ville vende!! men ak nej!
de mennesker som ejer disse hunde som netop angriber dem selv, har enten ( efter min mening) lavet en stor opdragelses fejl eller slet ik ku tolke sin hunds signaler om en evt aggresion!
den dag emma bar udviser dette så det en enkeltbillet til dr.dyr...
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 64 Svar: 197
kunne jeg bare forstille mig?
jul 2009
Følger: 38 Følgere: 34 Hunde: 9 Emner: 16 Svar: 60
jeg har jordens bedste hund så. for jeg har en boston TERRIER og hun er ikke aggresiv eller hysterisk , niksen , hun er top lydig og elsker opmærksomhed...
jun 2008
Henrik
apr 2007
det siger du om din hund det tror jeg stort set alle siger men alligevel sker der overgreb fra en hund som "er så sød og kunne ikke gøre en flue fortræd" alle hunde har et jagt gen uanset hvad men ønsker men det er de født med helt tilbage inden mennesket blandet sig i deres liv selv blandingsracerne det ligger helt naturligt i deres gener..
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 30
Men forstår godt pointen med dit indlæg:
Skal vi forbyde slik? Mange mennesker bliver overvægtige og for sydomme som diabetes. De kan ikke passe deres arbejde og skal have hjælp til at få børn, da mange bliver infertile af overvægt. Dette koster staten mange millioner hvert år og mange livet. Men ville et forbud hjælpe, nok næppe.
Skal vi forbyde alkohol: Mange mennesker bliverafhængige af det. Får skrumeplever og ender på bissen. De koster samfundet mange penge hvert år og mange mennesker livet.
Skal vi forbyde cigaretter: Mange mennesker får rygerlunger og cancer. Det koster staten mange penge hvert år og mange mennekser livet.
Tror bare forskellen på dette og kamphunde er, at ved de overnævnte ting er man sin egen lykkes smed. Desværre kan man ikke selv bestemme om man vil angribes af en vildfaren hund.
Ja Dk er blevet et forbudsland, hvilket jeg vikrelig efterhånden synes har taget overhånd. Fra næste år er vi forældre til børn i institutioner, umyndiggjorte alle sammen. Vi er åbenbart ikke i stand til selv at sørge for vores børns madpakker og derfor skal de have vacumpakket mad, som vi så lige selv skal betale for.
apr 2007
enig i dine ord godt skrevet..
havde slet ikke tænkt det med gravhunde så der fik jeg da lige et smil på læben hehe
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.182
De større muskelhunde kan angribe uden varsel. Det er de opdrættet til i generationer. Det ligger i generne hos dem.Ligesom en Pomeranian er meget vagtsom og gør ved noeget uventet. De er opdrættet til vagt i generationer også.
Når der er kommet en massiv modstand mod muskelhundene, tror jeg det er frygt for alvorlige bid på både mennesker og andre hunde. Et samfund skulle gerne formå at begrænse disse alvorlige angreb. Det må vores politikere så udføre. Hvordan det skal udføres, bliver spændende at følge, men et stort flertal i folketinget kræver forbud, så mon ikke det bliver resultatet, så vi alle kan færdes rundt omkring uden frygt for angreb.
Mon muskelhundeejerne har set hvad, der kommer ind på en skadestue efter sådanne bid, og senere har fulgt de smertefulde behandlinger? Nej, vel , men det har jeg. Senere kommer de psykiske eftervirkninger, som kan være endnu længere om at heles, hvis de nogensinde gør det!
Mvh
Else J
apr 2007
Nu var det ikke for at støde pom ejere.
Kan godt se du taler for at de hunde bliver forbudt,
Psykiake lidelser kan man få af mange ting fordi kommunen er skyld i en psykisk lidelse forbyder man dem så nej vel..
Uanset hvad du siger er det mennesket der er skyld i de er som de er pga fremavl det kan du hverken gøre fra eller til det kan ingen..
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.182
Hvis du læser mit indlæg, vil du opdage at jeg henføre de evt. psykiske eftervirkninger til overgreb fra muskelhundene, som man kan læse om dagligt i denne tid. Derfor tror jeg også at befolkningens lynchstemning, kommer af frygt for nye bid.
Jeg håber på at politikerne kan genskabe trygheden i samfundet. Hvordan de vil gøre dette, kan blive en svær opgave, så næsten alle bliver tilfredse.
Mvh
Else J
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 64 Svar: 2.180
kan ikke forstå hvordan man kan stille nogen små racer op imod en kamphund,........det er simpelthen for useriøst.
.
apr 2007
Så må du jo synes det er useriøst prøv læs hvad der bliver skrevet jeg stiller ikke store og små racer op mod hinanden jeg siger bare hvis vi forbyder nogen nu hvor længe går der så før man forbyder nye og hvornår ender man med af forbyde alle?
i usa er der en postbud der ikke vil levere post fordi han mener husets ejers kattekilling er til fare for andre hallo det er en katte killing er det de tilstande vi skal have her i dk ??
og så er det altså muskelhunde ikke kamphunde det skal de være trænet til.
du siger jo heller ikke kamphaner om alle haner vel ?
jul 2007
nu kamphunde hvad er det næste