Hvem ville få skyldem? {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle i glade hunde elskere
Jeg er flyttet ud på landet for en kort periode sammen med kali men jeg har lige et spørgsmål der er ikke så mange forskellige veje man kan gå herude da det kun er landevej men den vej vi plejer at gå der kommer vi forbi en gård hvor der altid render en løs hund rundt og den render og snuser kali i røven osv. den er aldrig i snor og følger efter os flere 100 meter væk fra huset.. nu er det sådan at kali er i løbetid så hun kan godt være en strid kælling hvis jeg går forbi gården med kali og de ved et tilfælde skulle komme op og slås hvem står så med problemet? mig der har min "Muskelhund" i snor eller gård ejerens hund som løber frit løs? det skal siges at gården ligger lige ud til landevejen så det er ikke privat grund jeg render ind på overhoved.. jeg går bare med den forestilling at det er mig der får problemet fordi kali er en "Muskelhund" og jeg skal lige tilføje at kali ALTID er i snor da jeg ikke kan kalde hende til mig hvis hun render frit så har altid snor på hende men man ved jo aldrig alligevel
Dette emne skal ikke bruges til at kaste med mudder i
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.055
Men når nu du ved at der render en løs hund rundt dernede hver dag, ville jeg nok overveje at gå udenom det sted, eller bede gårdejer få hegn op/snor på sin hund eller hvad mulighed der nu er.
-jeg ville i hvert fald ike bare afvente at det måske går galt
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.246
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 847
nov 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 1.493
Helt klart gå et andet sted hen med din hund når nu du ved den anden løber løs - det er jo under alle omstændigheder jo skide synd for den løse hund hvis den bliver bidt af din hund uanset hvis skyld det er.... Altså jeg mener - ja det er ejeren af den løse hunds skyld - men det er jo den stakkels lille løse hund der bliver bidt... :o( den kan jo ikke gøre for at ejeren er så skødesløs....
Hvem ville få skyldem?