hvem kan??? {{forumTopicSubject}}
jeg synes der mangler lidt sjov herinde så ville høre om nogen har nogle sjove historier om deres hunde???
jeg starter:
vi var ude at gå en tur i skoven i weekenden ived Jels sø. Det skal siges at Molly ikke gider langt ud i vandet fordi hun tror hun ikke kan svømme. Men så kom vi til en bro der gik over en STOR å og så ville hun lige kigge ud over den og hvad sker der...?? trolden snubler og mor nåede ikke at få fat i hende. Hun tipper på hovedet i vandet og det lignede hun var ved at drukne så mor bagefter hende ned i vandet, da jeg kom derned gik det op for Molly at hun rent faktisk kunne svømme og der efter gik der over en time for hun ville med os igen for der skulle bare bades. tossede hund og ejer;-)
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Han stoppede op, kiggede på vandet og sprang i med alle 4... Han nåede med nød og næppe op igen før svanerne nåede over søen for at tæve os begge!
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 1.012
ja hvad de tosser ikke kan finde på;-)
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 13 Svar: 98
feb 2006
du må da også kunne en:-)...???
feb 2006
hæ hæ. synd for både hund og kollegaen:-)
ja nogen gange ligger man bare ikke mærkelig der er en glasdør;-)
apr 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 15
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
Kommer hjem fra arb og lukker ulven i haven til en hurtig tissetår. Mens jeg står og laver maden klar kigger jeg ud af køkken vinduet og ser uhyret rulle sig på den fugtige nyanlagte græsplæne (læs mudderbane)....Nå men ind med dyret, foder i halsen og så ellers i bad. Han blir rigtig lækker og blød og blir føntørret og det hele. Den fatale fejl begår jeg da jeg lige mener at vi kan gå en tur, vi går over på en nærliggende eng og han blir sat fri....
Aham engen er ret fugtig og mudret og hvem finder det største mudderhul og vælter sig rundt i det???? Ja sku, godt gættet...Cæsar
Fantastisk, jeg får kaldt den brune hund ind og hjem går turen med en stinkende og våd hund......
Nu ligger han her ren og poleret igen men er noget fornærmet over hele to forulempelser idag....Dumme hund nu blir han ikke sluppet fri i aften griner
feb 2006
den var rigtig sød den historie:-) thi hi..
det er grov om alle løber ind i ting;-)
feb 2006
der blev aften turen lige skrottet;-) der er bare ikke noget mere irritende.. hæ hæ
feb 2006
ja det er vist sket for en del men at hunde også gør det synes jeg er sjovt:-)
og de burde se bedre end os:-) thi hi..
Ditte A
ja jeg nåede så i med begge ben og og det gik op omkring maven på mig.. temmelig træls men man får da et chok når de pludselig er væk:-)
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
I går bestemte jeg mig for at tage Buzz med ud i Calle, en stor dyrehandel vi har her i Aalborg.
Han har en helt del brug for den slag "træning"
Han har været der to gange før, og begge gange har han fået en godbid når han lige satte forpoterne op på kanten til båndet.
Og i dag gjorde han det samme, kigged dybt ind i øjenen af kassedamen, som bare fattede nada og smilte forsigtigt tilbage til ham*ss*
Da jeg var færdig med at betale stod Buzz der stadig - men da jeg skulle til at gå, så gad han ikke vente mere, så sprang han simpelthen op på båndet!
Var der lige en kassedame der næste skulle have førstehjælp der :o)
Jeg fortalte hende at han jo havde fået noget de andre gang, og ikke kunne forstå han ikke fik noget nu - og sørme om ikke Buzz fik en hel pose for sit lille nummer, så næste gang hopper han nok helt op første gang.
Alle i køen syntes det var vældigt morsom, men den lille kassedame fik da vist højt blodtryk af det :D:D:D:D:D
feb 2006
den er altså også ret sjov den historie:-) den er ret sød synes jeg;-)
feb 2006
frøhunden pumba:-) thi hi.. ja det kan jeg godt forstå han er.. det er der ikke mange der har;-)
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 220
feb 2006
hvad er det for en kylling:-)
hæ hæ.. tossede hunde hvad de alt kan finde på at gøre.. thi hi..
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 381
Hun har også lige fået at vide....at Waukan selv henter rundstykker i Brugsen....*GG*....havde han gjort en lørdag morgen.....hvor de åbenbart sov længe.....set sit snit til at komme ud....og så gået hen til brugsen......var først gået ind og taget 2 rundstykker i de store brune kasser i vel kender......gået ud......og så kommet ind igen lidt efter....trasket over ....og snupset een mer*GGG*....Veninden hørte det fra naboen.....Brugsmanden har intet sagt.....men nu ville hun da gå over og høre hvor meget Waukan skylder for morgenbrød*GGGGG*
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 1.150
feb 2006
ja hvis man kan lærer dem at tage dem med hjem også så ville det blive temmelig interesant.. gratis morgenmad;-) men nogle sjove historier;-)
Pernille A
godt de ikke nåede at opfatte det var dem selv for så havde de da været uvenner i lang tid..;-)
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 1.150
ja det kan du ha ret i med der er ikke så meget at diskuterer mellem dem.. Det er katten der betemmer og gør Oscar ikke som han vil får han bare nogle tæsk.. Simba kan være virkelig strid, hvis verden ikke lige gør som han siger får de bare nogle tæsk... Han minder virkelig meget om Garfield Han er fuldstændig over for Oscar som Garfield er over for Futte... Men de kan til gengæld heller ikke undværer hinanden...
hvem kan???