458 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer med løbetid {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne godt tænke mig, at folk skriver om deres erfaringer med tæver i løbetid. Min egen tæve opfører sig nemlig lidt mærkeligt og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad andre går gennem med deres tæver. Min bliver meget træt af vores 2 katte og det plejer hun ikke at være. Man kan se på hende at hun ikke kan lide at have dem tæt på, fordi hun vender hovedet væk og har et par enkelte gange snerret af dem. Derudover bliver hun temmelig morglad. Disse ting er vel helt normale og ikke noget jeg skal bekymre mig om???
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Hun er meeeget morglad, og søger slet ikke hen i kurven mere. Hun ligger ved siden af mig når jeg er i sofaen, og ellers er hun ved mine ben. Konstant.
Udover det er hun blevet meget doven, og modsat din er hun endnu mere kælen overfor kattene, som hele tiden skal opsøges og snakkes med. Og så tætte er de normalt ikke!.
Så virker hun også en anelse ynkelig.
Det er meget normalt at de ændrer sig under forløbet.. Selv mennesker bliver lidt anderledes med alle de hormoner strømmende igennem os!
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 679
Deres adfærd kan derfor været anderledes i denne periode og de opfører sig simpelthen anderledes i hele denne her periode.
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 128 Svar: 7.682
Jeg ville ikke bekymre mig så meget.... Dog ville jeg nok forsøge at holde kattene på afstand i denne periode og fortælle tæven, at snerren af dem ikke er ok.
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
Det er meget normalt de ændrer lidt adfærd under løbetiden...
Erfaringer med løbetid