{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Løbetid ekstem lang varighed - erfaringer - hjælp? {{forumTopicSubject}}

Go'morn allesammen,

Allerførst dyrlægen er kontaktet i fredags og bliver igen idag med henblik på undersøgelse.

Det er således at min pige har en ekstem lang løbetid denne gang den har indtil videre varet 5uger og 6dage (bløder) jeg il høre om der er andre der har oplevet dette med jeres piger?

Hendes tilstand er som normalt udover at hun er drenge gal og gider til tider ikke at spise sit foder men det er nu ganske normalt for hende - vil alerhelst spise 'snold'.

Mht at hun er som normalt vil sige at hun hopper og og ned af sengen sofaen, leger, spiser og drikker som normalt og at hun er frisk som altid.

Jeg må ærligt indrømme at jeg er MEGET bekymret for hende....siger den overpulret moar.

Håber der er andre der vil dele ud af sine erfaringer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid ekstem lang varighed - erfaringer - hjælp?
  • #1   21. jun 2011 Det har jeg godt nok aldrig hørt. Håber I finder en løsning og det ikke er noget alvorligt. Jeg var sgu også blevet nervøs hvis det var en af mine.

Håber på en update når du har været hos dyrlægen.

• #2   21. jun 2011 jeg har prøvet at der gik en måned fra jeg blev obs på at edda var løbsk til bjarke stoppede med at reagere på at hun var løbsk. men det er kun sket en gang, siden dengang har det været normalt / gennemsnitlig.... svarende til hvad bøgerne skriver

• #3   21. jun 2011 Vores tæve bløder i 4 uger, og det er lang tid. Jeg ville helt sikkert også få hunden undersøgt grundigt, når det har varet så længe som du skriver.

Rigtig meget held og lykke.

• #4   21. jun 2011 Har talt med dyrlægen og han siger at jeg godt kunne slå koldt vand i blodet da det er hormonelt og at jeg skulle holde øje med om hun begyndte at mere end 800-1000ml i døgnet, virkede sløj samt ændrede anden adfærd som IKKE er normalt for hende i sin løbetid over de næste par dage også måtte vi tage den derfra plus hele skulle jeg holde øje med om udflådet skiftede farve til gul/grønligt.

Det var betryggende at tale med dyrlægen *S*

Kommentér på:
Løbetid ekstem lang varighed - erfaringer - hjælp?

Annonce