Zita slettes.... Zita slettes....
Ja, nu har vi jo endelig fundet Zitas efterfølger, så nu synes vi at det er på tide at Zita bliver slettet.
Vi håber på at der kommer en hundehimmel her på HG, hvor hun i givet fald vil blive oprettet.
Hun bliver slettet den 30. december. Da har hun nemlig været på i præcis et år :o)
Så jeg synes da at I, der har lyst, skal smutte ind forbi, og måske lægge en lille farvelhilsen? Jeg gemmer naturligvis en kopi af hendes profil, så jeg stadig kan læse alle jeres søde hilsner :o)
Vi savner hende sgu stadig....
Og så synes jeg da ikke mindst, at I lige skal se den flotte tegning, som Charlotte har lavet af hende, som er hendes billede nummer 1...
Mange julehilsner, Belinda :o)
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
kigge på hendes konto i dag og på det fine
billede som Charlotte har lavet....
- Ka' godt forstå du savner hende, hun så
ud til at være en rigtig dejlig og sød pige...
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Men hvad, det er de gode gamle hunde jo altid.. De har jo ikke så mange unoder som de yngre *gg*
okt 2004
okt 2004
okt 2004
Hun var lige en hund efter dit hjerte ;o)
okt 2004
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
Kom jo lige til, at tænke på vores gamle dreng ... snøft snøft ... men dejligt at vide, at de to gamle nisser har hinanden deroppe :o))
Jason bliver også rigtig mindet hjemme hos os her i juletiden. Jeg fandt et dejligt billede af ham - taget den dag Hugin kom i huset. De ligger på græsplænen side om side .. Jason lige så stolt som en pave *ss*
Det står på brændeovnen og hver aften tænder vi lys for ham. Det er en dejlig måde at mindes ham på for ihhh hvor vi savner ham .. specielt her i jagtsæsonen - det var jo lige ham. Vi mindes ham hver gang vi er afsted og får genopfrisket alle hans skøre jagthistorier.
Så jeg kan absolut godt forstå, at I stadig savner Zita - det tror jeg aldrig man kommer sig over. Men man kommer så langt at man kan mindes med glæde :o))
Mange juleknus
Marlene
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.516
Har lagt et par ord, selv om at jeg jo aldrig nåede at møde hende.
Stort knus til dig.
Zita slettes....