{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Beskytter sin flok? {{forumTopicSubject}}

Igår var vi ude og gå tur..
det var sent og mørk, og vi havde ingen ide om at vi ville møde andre. men der var også en dame som havdefået den samme ide. Hendes hund gik også uden snor.. lige pludeselig høre vi den vildeste hunde kamp.. ja, få meter forud.. vi løber som en gal.. Men der står ashlan og denne her fremmede hund bare og knurrer af hinanden.. ashlan falder ned og de snuser.. men så snart Bamse, og lemon var i nærheden blev den anden hund ondskabs fuld og sprang ud efter bamse for at flå ham.. ashlan sprang imellem og blev helt vild hidsig.. Det måtte den bare ikke.. Og da den anden hund så løb over i mod lemon, gik det først helt gal.. på dette tidspunkt havde vi fået fat i ashlan.. men han var ikke tilfreds, gøede og knurrede som en gal. . lemon kastede sig bare på ryggen og hylede. den anden hund gik over til sin ejer. Det eneste ejeren havde at sige var at når vores hund heller ikke var i snor var det ikke hendes ansvar.. ughf hvor var jeg tosset..

til gengæld kan jeg ikke sige hvor glad jeg er for at ashlan beskyttede Bamse.. havde han ikke gjort det , så havde han nok ikke været i live smiley den var godt nok hidsig..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beskytter sin flok?
Kommentér på:
Beskytter sin flok?

Annonce