1.157 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Knuder....... Knuder.......

Som følge af min tråd for noget tid siden ang. de knuder Mojo havde på sin brystkasse, så blev hun her til morgen indlagt, så kunne dyrelægen tage prøver mens jeg var på kursus.

Hans resultat gik på at det er kræft hun har, og deres placering taget i betragtning, så er de ondartede.
Havde de været godartede, så havde de været bløde og bevægelige, og havde højt sandsynlig siddet i et organ, men helt sikker var han ikke (heldigvis)

Men da disse sidder på halsen, og er blevet ret store på kort tid, så sagde han jeg skulle forberede mig på de kunne være ondartede, men han kunne ikke sige noget nu, han havde udtaget nogle celler, og han skulle lige have undersøgt disse ordentligt.

Jeg havde jo kun mærket de små nogen uden på huden, men han viste mig lige hvordan jeg kunne mærker inden under huden, og man kan hvis man trykker et par fingrer ind ad mærke hvor langt de går ind.

Jeg skriver kun dette fordi der er nogen der har spurgt til hende, og ikke for at få respons på den nu slettede annonce:-)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knuder.......
  • #1   7. dec 2005 Hmmm - det skulle absolut ikke havde været en smiley den sidste der.

• #2   7. dec 2005 Michelle > tak for det, men de kan højst sandsynlig fjernes uanset hvad de er.
    De er bare det med ondartede svulster/knuder, de har det med at komme tilbage igen.

Men håber også de er godartede.

• #3   7. dec 2005 Xenia> godt de er fjernet. Jeg vil så krydse fingre for at de alligevel er godartede

• #4   7. dec 2005 Ja, nu sidder jeg lige her og læser mit indlæg her - og tænker ved mig selv at det lyder som et dårligt påskud at hun nu er syg - i betragtning til min salgs annonce.

Men det er det altså ikke, selvom jeg ved nogen herinde vil tro det.
    Men syg er hun egentlig heller ikke, selvom han mener de trykker på hendes spiserør, så har hun endnu ingen problemer med at spise hendes mad da den er meget blød - men ben og kiks dem spiser hun godt nok ikke så hurtigt mere, der er msåke lidt sværer at få den, men det havde jeg slet ikke tænkt over før han sagde det........suk, jeg håber de kan fjernes.

• #5   7. dec 2005 Hejsa Xenia C > Øv...sikke en trist historie :o(. Jeg vil krydse fingre for at de er godartede...eller at de ihvertfald kan fjenes...
    Mange tanker fra Carlo og mig...

• #6   7. dec 2005 Susanne > de er ikke fjernet endnu, det bliver de først på Mandag, han skulle vente til der var en sygplejerske der kunne assistere ham, han havde kun udtaget celler i dag.
    Knuderne bliver sendt til et laboratorium når de er fjernet.

Christian > Det ved jeg ikke om det er, hvad jeg har læst mig til om kræft, så kan det skyldes mange ting at hunde for kræft, det kan være genetisk, men det kan også være foder betinget - så jeg kunne tro at det også kunne skyldes hendes hårde start på livet.

• #7   7. dec 2005 Christian - jeg har lige et enkelt herhjemme, har du en mailadresse, så skal jeg sende det til dig.

• #8   7. dec 2005 Jeg har skam stemt i hendes udfordringer:o)

• #9   7. dec 2005 hvilken annonce er det du nævner?

er ik helt med

• #10   7. dec 2005 Jo, hun skal nok blive stor - hun er en dejlig og flot pige:-)
    Og man kan rigtig se hende på det billede:-)

• #11   7. dec 2005 Nicola > det er en længere historie jeg ikke har lyst til at komme ind på nu.

• #12   7. dec 2005 ok - held og lykke med hende!

håber på det bedste!

• #13   7. dec 2005 Xenia: Det er da ikke så rart at gå og vendte, jeg har lige været turen igennem med Chiba hun havde også et par knuder der voksede og var pænt store, pårigemlig kort tid, de blev fjerne og det viste sig heldig vis at det var noget virus(papilloma) den ene de fjernede var meget stor ind af.
    Så håber da det bedste for jer, at det er noget der kan gøre noget ved.

• #14   7. dec 2005 Ja Marie, det sagde han også - hans erfaring var bare at godartede knuder var bløde og kun flyttes rundt, og ondartede knuder var noget hårdere og sad fast.
    Men han sagde ligeså vel det kunne være en frdtknude, dem var der mange typer af, men han syntes bare den var noget anderledes end dem han har set hidtil.

Men jeg venter "spændt" - og hun har det faktisk godt, det som han også hæftede sig ved, det var da han gav hende en hård godbid, at hun havde problemer med at synke den, og så har hun sådan en mystisk hoste, ikke ligesom kennelhoste, men sådan en anden en, nærmest sådan en konstant rømmen.

• #15   7. dec 2005 hej xenia
    håber på det bedste for hende, hun er jo en dejlig pige;-)
    så alt held og lykke her fra max og mig

• #16   8. dec 2005 Ja, jeg håber også på det bare er fedtknuder.

Dog opdagede jeg i morges blod i hendes afførring, og min dyrelæge mener hun skal have en røntgen for at se om hun har flere knuder.

Kommentér på:
Knuder.......

Annonce