{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Knuder....... {{forumTopicSubject}}

Som følge af min tråd for noget tid siden ang. de knuder Mojo havde på sin brystkasse, så blev hun her til morgen indlagt, så kunne dyrelægen tage prøver mens jeg var på kursus.

Hans resultat gik på at det er kræft hun har, og deres placering taget i betragtning, så er de ondartede.
Havde de været godartede, så havde de været bløde og bevægelige, og havde højt sandsynlig siddet i et organ, men helt sikker var han ikke (heldigvis)

Men da disse sidder på halsen, og er blevet ret store på kort tid, så sagde han jeg skulle forberede mig på de kunne være ondartede, men han kunne ikke sige noget nu, han havde udtaget nogle celler, og han skulle lige have undersøgt disse ordentligt.

Jeg havde jo kun mærket de små nogen uden på huden, men han viste mig lige hvordan jeg kunne mærker inden under huden, og man kan hvis man trykker et par fingrer ind ad mærke hvor langt de går ind.

Jeg skriver kun dette fordi der er nogen der har spurgt til hende, og ikke for at få respons på den nu slettede annonce:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knuder.......
Kommentér på:
Knuder.......

Annonce