{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.126 visninger | Oprettet:

Aggressiv hvalp {{forumTopicSubject}}

Hmmmm så vidt jeg ved kan en hvalp ikke være decideret aggressiv.....
Men det synes jeg faktisk at kahlua er!!!! de første 2 uger vi havde hende var hun noget af det mest rolige jeg længe havde mødt, men vupti, så vendte verden...

Hun er meget aggressiv overfor for os, sin mad/kødben(selvom vi har trænet det mange gange) og ikke mindst overfor bailey.....

Er der aggressive tanker bag?? eller er det hvalpe adfærd?? husker bare ikke at bailey var SÅ vild. og hun bider rigtig meget igennem, når hun er i det humør, og det er alt der bliver nakket!!

Hjælp hvad skal jeg stille op??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aggressiv hvalp
  • #1   10. sep 2008 Jeg ville få hvalpen tjekket af en kiropraktor. Jeg har hørt om mange hvalpe som havde en masse skævheder som virkeligt prægede dem uden at ejeren lagde mærke til det. Efter retning af en kiropraktor ændrer hvalpen så helt adfærd og blvier meget mere glad og imødekommende..
    Af samme årsag får flere af de opdrættere jeg kender rettet deres hvalpe inden de flytter hjemmefra...


  • #2   10. sep 2008 Julie...... Min nye schæferhvalp har det lige sådan, når hun tager en tur, så bider hun igennem så det bløder, Balder og hun havde et par timer igår inden vi skulle i seng.... Hold fast, da skulle man passe på tæerne.hun stopper så med at bide hvis jeg tager fat i hende og siger nej, men lige så snart jeg slipper, så tonser hun rundt igen.........

  • #3   10. sep 2008 beroligende at jeg ikke er den eneste i samme båd:-) for det er præcis såen kahlua også er.....

  • #4   10. sep 2008 På mig virker det som om at hun er overtræt, og slet ikke selv kan stoppe op.... Og så hjælper det jo heller ikke at Balder er med på den værste...... De 2 sammen er et syn..... så står Lady lidt og kigger, for normalt har det jo været de 2 som har leget, men Lady kan ikke li at hvalpen bider så hårdt, så den får lige en pote, så den bliver lagt ned, så kan den lære det kan den.

  • #5   10. sep 2008 Hehe, det er præcis også såen bailey opfører sig, han piver sgu noget når hun lige får fat i øret eller knæhaserne:-) haha

    men tror vi må se tiden an, og hvis ikke det bliver bedre må vi få gjort noget mere ved det end det vi gør nu:-)



  • #6   10. sep 2008 er det kun ved mad og andre ting og i så tilfælde hvordan har i så trænet det. Hvalpe lære gennem leg hvor hårdt de kan bide, hvis hun bider for hårdt skal i simpelthen stikke i hyl og evt. stoppe legen. Tro næppe hun er agressiv i den alder. Jeg ville nok lige tjekke med en dyrlæge inden du går til en kiropraktor med hende............

  • #7   10. sep 2008 Hvis I har trænet at tage tingene fra den ved at tage tingene fra den - så er det derfor, at hun vogter sin mad ;o)



  • #8   10. sep 2008 Hehe CH og Connie W det var også derfor jeg spurgte til det, for det er også min teori....

Kommentér på:
Aggressiv hvalp

Annonce