{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis hunden bliver kastereret..
  • #1   21. aug 2008 min mors tog på

• #2   21. aug 2008 Kald mig bare -strinten inde samt hvorvidt hunden bliver tyk eller ej, ligger jo helt og aldeles ved ejer;o)

Nogen hunde for en dårlig pels af kastration. Ved ikke om det især er langhårshunde eller om det bare er tydeligere her.

• #3   21. aug 2008 chine- min mors får flere timers motion om dagen, er på diæt foder og får ikke særig meget og alligevel ligner den en kommode

• #4   21. aug 2008 finze er holdt op med at humpe alt og alle, han har ikke ændret sig ellers, dog spiser han ikke så meget, og har faktisk tabt sig 500 g, så vi skal til at skifte foder, men ellers kan det anbefales

• #5   21. aug 2008 Tabu blev kastreret i marts og nu kan jeg mærke forandringen

han er blevet meget roligere og ikke så gearet op hele tiden

desværre har han osse taget på, han har været på light foder i over 1 år og kan bare ikke tabe sig.

• #6   21. aug 2008 mange tak, vil vise dem det

• #7   22. aug 2008 min er blevet lidt roligere, er ikke så dominerende. det der med at de bliver fede er jo ejerens egen skyld. for dyrlægerne siger at de ofte bliver for tykke og derfor har vi sat vores lidt ned i mad men ikke meget og så en lidt længere gåtur. men kastretionen skal helst forgå inden hannen er 1år ellers har det ingen virkning. min blev det da han var godt 7 måneder og vi har da fået en helt anden hund.

Kommentér på:
Hvis hunden bliver kastereret..

Annonce