{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og varme?
  • #3   26. jul 2008 fint når vi går turde har vi mega meget vand med så han får nok at drikke han vile ikke have vand ud over sig og der er så ok =) men jo lidt mere doven

• #4   26. jul 2008 Vi går aldrig ture når det er så varmt, nej så foretrækker mine hunde at ligge hjemme under træerne med noget koldt vand.
    Først ved 21 - 22 tiden så går vi tur.

• #5   26. jul 2008 kirsten gid vi kunne det men han vil ikke lave i haven og helst heller ikke i byen men vi har en god skov meget tæt på så går vi derned for der er skygge og så jo en masse vand. vi passer min fars hunde her i weekenden og de får bare nogen små ture og så tager min bror aftenturen så den kan blive senere (jeg har en dreng på to jeg skal putte kl 20:00) og de andre ture forgår så på heden som desværre er blevet meget åben men der kan de jo så finde skygge

• #7   26. jul 2008 åhhh det var da også synd sådan har diesel det slet ikke og heller ej min fars hunde og self er turen heller ikke så lang som ellers og når vi går med dem er diesel herhjemme men tror jeg ville blive slagtet hvis jeg ikke gik bare lidt med dem

• #8   26. jul 2008 Nismo sover utrolig meget når det er varmt! og han spiser faktisk ikke så meget før efter 22. Men han er ikke meget for at blive gjort våd for at køle nede desværre

• #9   26. jul 2008 Gizmo er vant til varme, her er varmt altid ;O). Men vi går tur om morgenen når det er nogenlunde udholdigt, fra ved 12tiden og nogle timer frem når det er varmest holde vi siesta. Ved en 17tiden dukker vi op til overfladen igen og så går vi tur når det er blevet mørkt der omkring kl 19 :-).
    Han kan endda finde på at gå ud og lægge sig i middagssolen og stege lidt, skøre hund, jeg bliver inde hos air conditionen *GG*

• #11   26. jul 2008 Vi mærker ikke den store forskel - men vi søger selvfølgelig for, at vi ihvertfald ikke opfordrer til det allermest vilde og vedholdende.

• #12   26. jul 2008 Noa er godt nok hårdt ramt. Han søger efter de kolde skygge steder dagen lang og først efter kl 20.00 begynder han at trives udenfor.
    Så ungerne nyder at gøre Noa våd så han kan holde varmen ud.

• #13   26. jul 2008 de ligger det meste af dagen... er meget dovne, spiser ikke nær så meget... vil gerne have meget og koldt vand... smiler

• #14   26. jul 2008 Buller lægger sig de kølige de steder i lejligheden... der er desværre ikke så mange, men når skyggen kommer ude på græsplænen i løbet af eftermiddagen, åbner jeg døren, så han selv kan bestemme hvor han vil ligge henne. Han er heller ikke så oplagt til leg i hundeskoven, når det er varmt, og han spiser heller ikke så meget.
    Men koldt vand er et stort hit :0) - så det har han en kæmpe skål af.
    Herudover er vi så heldige at bo tæt bo nogle bække og søer, som han af og til kommer ned og bliver kølet af i.

• #15   26. jul 2008 Vi går også en lang tur tidligt om morgenen, inden det bliver for varmt - her får han lov til at svømme lidt, så han kan køle af. Ellers rører vi ikke på os før sidst på eftermiddagen, for det er alt for varmt at gå fra 12-16

• #16   26. jul 2008 Jeg kan varmt anbefale at sætte en basin op til hundene, så de kan få afkølet deres fødder, får de det så bliver kroppen også afkølet.
    Jeg har købt et lille basin til mine hunde hvor de elsker at pjaske rundt i.

• #17   26. jul 2008 Inde under mine billeder under Anna-Bell er der et billed hvor hun står oppe i vandet.

• #18   26. jul 2008 Nynne sover næsten hele dagen, men hun spiser altid. Går tit en tur over til vandet med hende når det er varmest. (Mellem 12-16) smiley
    Det elsker hun smiley Jeg går ikke så lange ture og træner heller ikke i de her dage hvor det er så varmt. Så er det inde i stuen eller noget jeg træner lidt hvis det er smiley

• #19   26. jul 2008 Hun ligger mest ude på badeværelset, på flisegulvet som er dejligt køligt smiley Men en gang i mellem ligger hun sig ogs ud på græsplænen hvor der er meget varmt og sover i en time eller sådan noget. forstår ikke hun kan holde det ud smiley

Kommentér på:
Hunde og varme?

Annonce