{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Han bider....!!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har Casey på lidt over 6 mdr., og han bider i arme og hænder konstant!!!!!
Han bider fast i armen på min datter (2½ år), selv om hun så stille og kigger den anden vej, og så trækker han af med hende.
Når man skal nusse ham bider han, når vi får gæster bider han.....
Jeg har efterhånden prøvet alt...... og han har fra dag 1 af fået af vide at det ikke tolereres!!!!!!! Og han bliver bare ved!!!!!!
Jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre, jeg kan snart ikke have børnene og Casey sammen, for der er ikke andet end hylen og tuden fordi han bider..... Og det er ikke fordi børnene gejler ham op.
Når vi har naboens unger på besøg må jeg lukke ham væk, for de kan ikke få lov til at lege i fred, og det er selv om de ignorere ham!!!

Nogen der kan hjælpe?? Jeg er virkelig ved at være grædefærdig!!!!

(Og ja, jeg ved godt at han kun er 6 mdr., men han har fået det af vide konstant i 4 mdr., det må sgu da snart fise ind på lystavlen!!!!!)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han bider....!!!!!
  • #1   4. jul 2008 ja, han er kun 6 mdr.:-) men det er belastende, vi havde samme problem med fimze, men han er holdt nu, ved ikke lige hvad det er der har hjulpet, han er blevet kastreret, og vi har virkelig været konsekvente. Afvist ham, ved at vende ryggen til og lægge armene over kors, og hvis han blev ved, blev han sat ud i entréen til han faldt til ro, så kom han ind igen, og det har vi gjort i ca 1 mdr. og nu er det ovre:-)

• #2   4. jul 2008 Altså, Joey gjorde det meget i starten.. Vi gjorde det at når han bed i os havde vi altid lige et stykke legetøj ved hånden til at komme i munden på ham i stedet... Han fik et Nej når han bed os, og masser af ros og godbidder når han tog legetøjet i stedet..
    Desuden er det vigtigt i ikke bruger jeres hænder i leg med ham.. fx skubber ham væk også tonser han frem og angriber, så opfatter han igen jeres hænder som leg...

• #3   4. jul 2008 Har han skiftet alle sine mælketænder?

Kikkie fik sine de sidste opererat ud da hun var 6 måneder og kort tid efter hjalp det.

• #4   4. jul 2008 Da vi fik vores (han var 7 måneder), bed han konstant. Men vi gjorde det, at købe et reb (du ved de der legereb), og hvergang han skulle bide, puttede vi rebet i hans mund. Så glemte han at bide os, og lege med rebet i stedet. Der gik en et stykke tid, men siden har der ikke være noget bideri:-)

• #5   4. jul 2008 (link fjernet)

• #6   4. jul 2008 I stedet for at skælde ud, så "byt" med ham. når han bider, så giv ham et bidereb/pivedyr. så afleder i ham fra at bide jer.

• #7   4. jul 2008 Han har skiftet alle hans tænder, så umiddelbart er det ikke det.
    Det med rebet, ja det er et godt forslag, men seriøst... så skulle alle i nærheden af ham udstyres med at reb, konstant 24/7..... det er jo ikke til.
    Langt hen af vejen kan man selvfølgelig aflede ham med noget andet, men det er da ikke nemt når han går hen og bider fast i armen på min datter, selv om hun overhovede ikke så meget som kigger på ham!!!!

Ronja: Jeg bor i Vestjylland

• #9   4. jul 2008 Karen J : Tusind tak :0) God læsning :0)

• #10   4. jul 2008 Casey & Baloo : velbekomme.. Victor var nær blevet lavet om til lune tøfler indtil min kæreste fandt dette link.. Så væbnede vi os med endnu mere tålmodighed, og i dag har vi bare den bedste prins i verden *s*

Held og lykke med Casey *s*

Kommentér på:
Han bider....!!!!!

Annonce