{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han bider....
  • #1   10. jun 2007 Jeg brugt denne metode på min tag den i nakken tryg med det er det samme moderen gør ved sine hvalp mange gang det hjalp på Glato
    selvfølgelig (ikke et) hårdt tryg + nej og gå væk

• #2   10. jun 2007 smiler.. ja den bider, det er jo en hvalp, og tænderne klør.. smiler.. men en masse legetøj til hunden, og så prøv at sig neiicc når den bider.. kan ikke se andet... men hel og lykke med pudset..

• #3   10. jun 2007 Vis hvalpen hvad den godt må bide i og ros når den gør det rigtige

• #4   10. jun 2007 Vi har selv en "sputnik" af en 12 ugers hvalp, som også bed (især børnene!!) i starten, men det er én ting jeg bare IKKE vil acceptere!!!
    Så hos os er der ingen pardon!
    Jeg er konsekvent, IKKE hård!!!

Når hun bed tog jeg hende roligt om snuden, kiggede hende vredt i øjnene og sagde NEJ. Når hun så - efter 3 sekunder - kom med et lille "jeg overgir-mig-piv" slap jeg. Vi lærte Cecilie at gøre det også, så hun lissom selv kunne vise, at hun var over Mille i hierakiet, og ikke behøvede far og mor som rednigsfolk.
    Der gik ikke mere end en uge, så var det ovre. og nu kan hun rende og lege med børnene og os uden at bruge bisserne.
    Dygtiiiiii pige!!!

• #5   10. jun 2007 Oscar havde lært det,- men han har i det hele taget bare været en rigtig engel heeele vejen igennem.
    Var renlig da han var 6-7 uger, nappede ikke, sov som han skulle.

Meeen jeg tror nu ikke, at det er alle der har det kææææmpe overskud til at vænne dem helt af med det, inden de "flyver fra reden.
    Og det hører vel også lidt til i forhold til at finde deres plads i den nye familie.

Jeg mener, hvalpe prøver jo grænser af som børn. Men da de ikke kan sige "fuck dig, mutti", så får man et lille "haps" med på vejen istedetfor. Indtil de finder ud af, at sådan gør man ikke i VOreS familie, pOMFRIT!!!!

• #6   10. jun 2007 Hov! Min caps lock gik vist amok lige dér!!!
    ;o)

Kommentér på:
han bider....

Annonce