{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Hjælp til problemer med hud!! {{forumTopicSubject}}

Pablo har haft nogle problemer med hans hud..

Han har (iflg. dr. dyr) klorifilis (tror jeg han sagde), noget med hårsækbetændelse eller hudbetændelse..

Jeg har 2 gange behandlet ham med special-shampoo og antibiotika og det er også gået væk begge gange under behandlingen, men det kommer bare igen.
vi er lige blevet færdige med en behandling ( 2 piller hver dag i 15 dage + bad hver 3. dag med s.shampoo) for 5 dage siden og nu er de dukket op igen smiley

Er blivet nervøs for hvad det er for noget?

nogle idér, erfaringer eller råd???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til problemer med hud!!
  • #4   29. apr 2008 geser: tak kigger lige..

lillen: Har en tid imorgen, men det ku være rart hvis der var nogen vidste noget om det?

• #5   29. apr 2008 din overskrift er helt fin ... :o)
    rosa har også problemer med huden her i forår sommer .. og det hjælper når hun får piller for det .. måske skal hundebassen have det med mellemrum sommeren igennem .. snak med dyrelægen om det

• frøken t
    frøken t Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #6   29. apr 2008
    Tag dog og slap af alle sammen . Selvfølgelig har Ali da talt med dyrlægen når hunden har fået antibiotika.

Ali nu skal jeg prøve at give dig et ordenligt svar.Jeg har kendt to hunde der har fået betændelse i pelsen, Desværre er det en lidelse der er svær at komme af med. Og jeg kan ikke give dig et positivt svar. Den ene blev behandlet i lidt over ½ år den anden igennem ca måneder , og ingen af dem kunne hjælpes. Desværrer. Så jeg håber for dig , at din hund kommer hurtigt nok i behandling. Det skal lige siges at i begge tilfælde gik der en tid før dyrlægen kunne stille den rette diagnose. Men god bedring med din hund.

• #7   29. apr 2008 frøken t ... enig hvor kan fok være rigtig trælse..
    vil lige uddybe...rosa får små sår om sommeren og dyrlægen mener det er noget allergi heldigvis forsvinder de når hun får predisolon og hun har intet om vinteren

• #10   29. apr 2008 Daisie L:

Han klør sig ikke.. men en gang imellem slikker han på dem, men jeg giver ham ikke lov (henv. dr. dyr).

Det træls når jeg ikke ved hvad det er, frygter det værste.

• #12   29. apr 2008 Geser. J:

Mest i inderlårene, maven og armhulerne. men også på resten kroppen.

• #14   29. apr 2008 Daisie L:

Det er det samme. Han bliver ikke rød over det hele.
    han får knopper på størelse med +/- en 25 øre og de skæller..

Dem han får på ryggen, mister han hårene af,

• #16   30. apr 2008 Daisie L:

Tusind tak, Jeg overvejer stærkt at barfe.

I er mange barf´ere der siger at jeres hund på den ene eller anden måde er blivet sundere eller rask smiley

Kommentér på:
Hjælp til problemer med hud!!

Annonce