829 visninger
|
Oprettet:
Alenehjemme problemer, HJÆLP :( {{forumTopicSubject}}
Min elskede pomser har et stort alene hjemme problem. hyler og gør enormt når hun er alene. hvilket har drevet til naboklager, samt en enmort bekymring fra min side, da jeg jo ved hun er ulykkelig når er der hejmme alene. Hjælp hjælp hjælp, vi har prøvet uendelig menge former for træning, Har hårdt brug for nogle gode råd. Tænker at der måske er nogle andre hundeejere (muligvis med en pomeranian) der har haft sammen problem. Det ville knuse mig at skulle af med hende pga afdette.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
Hvordan er hun alene (hele huset, et rum, bryggers)
Hvad gør Du for at stimulere hende?
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 106
jeg får selv en ud da jeg også har alenehjemme problemer med min på trods af at vi har trænet og trænet. på et tidspunkt gik det godt og han kunne være alene hjemme i op til 5 timer fra den ene dag til den anden kunne han ik være alene hjemme. jeg har lavet et opslag i opgangen om problemet, har gjort mine naboer opmærksom på at jeg er bekendt med problemet og at jeg gør noget ved det.... sagden er den indtil han har læret at være alene hjemme bliver han passet ude i byen når jeg er på job og jeg træner med ham når jeg er hjemme.....
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 25
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 25
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.520
Alenehjemme problemer, HJÆLP :(