{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Alenehjemme problemer, HJÆLP :( {{forumTopicSubject}}

Min elskede pomser har et stort alene hjemme problem. hyler og gør enormt når hun er alene. hvilket har drevet til naboklager, samt en enmort bekymring fra min side, da jeg jo ved hun er ulykkelig når er der hejmme alene. Hjælp hjælp hjælp, vi har prøvet uendelig menge former for træning, Har hårdt brug for nogle gode råd. Tænker at der måske er nogle andre hundeejere (muligvis med en pomeranian) der har haft sammen problem. Det ville knuse mig at skulle af med hende smiley pga afdette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alenehjemme problemer, HJÆLP :(
  • #1   13. mar 2011 Hvordan har i trænet?
    Hvordan er hun alene (hele huset, et rum, bryggers)
    Hvad gør Du for at stimulere hende?


  • #2   13. mar 2011 jeg synes du skal kontakte en adfærdsbehandler som kan komme ud til dig jeg ved godt det koster men det kan være pengen vær...
    jeg får selv en ud da jeg også har alenehjemme problemer med min på trods af at vi har trænet og trænet. på et tidspunkt gik det godt og han kunne være alene hjemme i op til 5 timer fra den ene dag til den anden kunne han ik være alene hjemme. jeg har lavet et opslag i opgangen om problemet, har gjort mine naboer opmærksom på at jeg er bekendt med problemet og at jeg gør noget ved det.... sagden er den indtil han har læret at være alene hjemme bliver han passet ude i byen når jeg er på job og jeg træner med ham når jeg er hjemme.....


  • #3   13. mar 2011 vi har haft adfærdstræner hjemme. som vi faktisk har en aftale med i morgen mandag. Jamen vi bor i en lejlighed på 70. til start var hun i hele lejligheden hvilket var alt for meget for hende, vi har prøvet med både soverværelset og stuen. stuen har givet bedst resultat. hun får lange gåture hvor hun får sin morgenmad på en stor plæne hvor hun skal snuse sig frem til den ( det samme ved aftensmaden) og for ellers lov at bruge sin snude alt det hun ønsker når vi er ude at gå. efter arbejde går vi tur hvor hun bagefter får lov at løbe frit rundt sammen med en masse andre hunde. ellers laver vi forskellig lydighedstræning med trick og mere. hun tripper også meget frem og tilbage, kunne det være en ide med et bur. det kunne måske virke mere trygt?

  • #4   13. mar 2011 Med hensyn til buret, når hun altså skal være alene?

  • #5   13. mar 2011 har læst netop det der med at indrette et bur med et godt underlag og evt et par lege ting skulle kunne hjælpe meget, det skal så også stå der når I er hjemme, der skal det selvf være åbent, men være et sted den ligger og lærer at der er rart, give den nogle godbidder der osv, når I så går kan I prøve at lægge en t-shirt eller lignende der dufter af jer derind og så lukke, det kan løse problemet ved jeg. Prøv lige nogle gange af kortere tid inden det er for en hel arbejdsdag.

Kommentér på:
Alenehjemme problemer, HJÆLP :(

Annonce