{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

hun spiser alt {{forumTopicSubject}}

som skrevet så spiser mini alt hva spises kan når vi er ude af gå lige fra tyggummi blade pinde simpelhen alt jeg når næsten altid at få det ud inde hun sluger det.... men det er da p.... farligt hvis hun sluger det

nogen som har et råd så jeg kan få hende stoppet med det da det er træls at gå og sige nej hele tiden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun spiser alt
  • #1   15. apr 2008 ja det vil jeg også godt vide... Lulu spiser meget tyggegummi og andre hundes høm...;-(

• #2   15. apr 2008 ja det er rigtig ulækkert

• #3   15. apr 2008 Fie gjorde det samme fra vi fik hende som 8-ugers hvalp til hun var omkring 5mdr. Nu gør hun det ikke mere (hun er 7mdr nu).

Jeg prøvede at give hende en lille godbid hver gang hun spyttede tyggegummi mv. ud, det hjalp lidt på det... Men ellers er hun holdt op af sig selv.

• #4   15. apr 2008 oki det vil jeg da lige prøve men mini er 8 mdr og det bliver bare værrer men vil lige prøve det med godbiderne takker

• #5   15. apr 2008 Vi trænede "UD" fra vi fik vores hund. Hun havde for vane at gå og gumle på sten, og hun har nu nok også spist nogle stykker... Var lidt panisk omkring det, så jeg tog de hårde metoder i brug:-) - Det vil sige at HVER gang jeg så hende tage noget forkert i munden, sagde jeg bestemt "Uuud", og skete det ikke MED DET SAMME, stak jeg hånden ind i munden på hende og fjernede det! (uden at sige mere) - hvis hun gjorde det, fik hun selvfølgelig ros!

I dag bruger vi både kommandoen UD, og hun har også lært BYT, hvilket er sjovt for hunden - bytter genstanden i munden for en godbid

Er hun i gang med at gnaske en frossen hundelort plejer det dog at være ud-kommandoen vi bruger:-)

• #6   15. apr 2008 oki lyder som en god ide for det er ikke særligt lækkert at stikke hånden ind i munden når der er l... der inde tror vi skal til at træne lidt

• #7   15. apr 2008 Har jo lånt lidt hundebøger på biblioteket, da jeg lige har fået hvalp.... Og han spiser altså også afføring... og det er sq ikk særlig lækkert... Men læste det var rent instinkt... De spiser det, fordi de ikk selv kan fordøje maden så godt... Så ryger det lige ned af 2 omgange... Ulvene spiste afføringen fra andre andre grønt spisende dyr, da de ikke kunne fordøje det...

Men lækkert er det jo ikke... Så prøver og vænne ham af med det.. Men rart nok lige og vide det ikk er helt unaturligt...

Kommentér på:
hun spiser alt

Annonce