{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Hun spiser ikke {{forumTopicSubject}}

Ja den ene af vovserne vil stadig ikke spise. Vi fodrer med et godt kvalitetsfoder, og har haft skiftet, men uden resultat. Vi har prøvet næsten alt, bare ikke det rigtige.
Vi har blødt maden op og ladet den stå i en time eller mere, i har ladet det bløde op, men sådan at der stadig var vand i, vi har givet hende det som almindeligt tørkost. Vi har kommet lækkerier i, men hun tager kun det gode og lader så resten stå. Vi har spredt det ud i gården og i stuen, men det hjælper heller ikke. Vi har ladet den anden hund gå hen og spise lidt af det, så går hun derhen og knurrer og tager en enkelt mundfuld og så er det det.
Hvad ville i foreslå nu?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun spiser ikke
  • #1   23. feb 2006 Det kunne være i skulle prøve en foder bold - det prøvede vi da vores Grand danois han ikke ville spise sin mad - og nu spiser han alt hvad vi propper i bolden...
    ikke sikkert det virker på din, men et forsøg værd... smiler
    Held og lykke med det...
    Mette

• #2   23. feb 2006 Glemte lige at sige at det er vigtigt at tage den væk når hun enten har spist op eller ikke er interesseret i den mere - sådan så bolden igen er spændende næste gang hun skal spise... smiler

• #3   23. feb 2006 Mette - Tak smiley Vi prøver da.

• #4   23. feb 2006 har i prøvet Barf.... det skulle være kanon godt.... hundene er vilde med det... og nu har jeg hørt flere dyrlæger, der før var skeptiske, sige at det er super godt...hunde der har lidt meget af allergi, er nu helt raske osv.

Lykke

• #5   23. feb 2006 Må jeg høre hvilket mærke i bruger til at fodre med Irene ?

Jeg har formået at skifte 2 gange, og 2. gang var lykkens gang... Så det kan godt betale sig nogle gange, at prøve noget forskelligt :o) Bare en tanke.

• #6   23. feb 2006 ellers prøv at købe fiskeolie (til hunde) og hæld lidt over maden...bland...og server...

det har jeg hørt også skulle få foderet til at glide bedre ned....

Lykke

• #7   23. feb 2006 hejsa
    Hej Holli er os ret kræsen og jeg har os prøvet de første 20 hundemads mærker og stådig ikke fundet det hun virklig bare æder ligeså snart hun får det...
    det er ligesom hun bare ikke gider maden der bare bliver serveret i en skål.
    De eneste måder jeg kan få hende til at spise på er at maden i en aktiverings/fodder bold, eller hvis katten prøver at spise hendes mad.

så prøv en fodder bold eller anskaf jer en kat:o)

Pia

• #8   23. feb 2006 Har du prøvet, at der er når i koger kartofler / Grønsager / Ris så brug dette vand - så tag 2-3 kopper og hæld over tørfodret - lad det stå til afkøling - og severe det så for hunden..

Jeg har prøvet med Babett - for hun gad heller ikke at spise noget - og så gjorde jeg som jeg lige har skrevt - og det har virkelig hjulpet... Prøv det..

• #9   24. feb 2006 Bandit-ræven - Ja, vi bruger Royal Canin. Vi har også haft prøvet Sportsman Pride, Eukanuba og Pro Plan.

Babett - Genial idé!

Kommentér på:
Hun spiser ikke

Annonce