{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

tally 6mdr spiser alt når hun er alene_ {{forumTopicSubject}}

Hvad skal jeg gøre? Hun stjæler alt der kan ødelægges og splitter. det i atomer? Hvad kan jeg gøre? Jeg lægger ALLE ting væk men så finder hun bare noget andet? Please hjælp! Så sent som i dag efter at have været alene i 30 minutter havde hun splittet et flag ad? Dem ud af stof og træ? Hun har lækre hundeben liggende og masser af legetøj?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tally 6mdr spiser alt når hun er alene_
  • #1   13. jan 2012 Forfra med træningen.
    Sørg for, at hun er mentalt stimuleret, når du forlader hende

• #2   13. jan 2012 Som der bliver sagt: Forfra med træningen, og anvend evt, følgende tips:

- Fjern legetøjet
    - Find en gammel t-shirt - sov i den, og læg den, hvor du ønsker hun skal opholde sig
    Find et godt hult ben eller en kong - fyld den med et eller andet lækkert - du kan evt. fryse den ned, så det tager længere tid for hende, at skulle få det ud
    - Begræns det område hun har til rådighed, når hun er alene

• #3   13. jan 2012 Hunden er frustreret over at være alene. Forfra med træningen. Giv hende et sikkert sted at være, og lad hende nyde et frossent ben eller lign., mens I er væk.

• #4   13. jan 2012 Begræns hendes plads,sæt en børnegitterlåge på ind til et værelse,køkken badeværelse eller hvor det nu er muligt.
    På den måde får hun mere ro og hun har slet ikke brug for "hele huset".
    Jeg havde samme problem og satte en låge på til køkkenet,så nu ligger hundepigen på 10 kvm når hun er alene og det har givet så meget ro,att hun intet har ødelagt siden,seføli også fordi hun ikke kan komme til tingene .-)
    Og så har hun efter sin første løbetid forandret sig helt vildt meget til det bedre,der er kommet meget mere ro på hende smiley
    Så pøj pøj med barnet smiley

• #5   13. jan 2012 Mange tak. Men hun er jo ikke alene i den forstand hun er i samme rum (køkkenet) som mine to andre hunde og de har ikke noget problem med at være alene? Det er udelukkende hende der er en terrorist smiley

• #6   13. jan 2012 Men du er nødt til at begrænse hendes plads og de andre hunde tager ingen skade af at være sammen med hende på mindre plads smiley

• #7   13. jan 2012 Hun har jo nok aldrig lært at være alene.

• #8   13. jan 2012 Det underlige er også at hun sagtens kan være alene i min bil uden at smadre alt? Jeg har fra hun var helt lille prøvet at vænne hende til at være alene.. Ved at gå en tur med hende og træne lidt så hun blev træt, så fylde en aktivitetsbold med pølsestykker og mad .. Men det har bare ikke hjulpet? Hun keder sig når hun har spist op!?

• #9   13. jan 2012 Det er det samme her,Kiwa har heller aldrig lavet ulykker i bilen,der kan hun ligge i timevis uden problemer,men der er jo også begrænset plads smiley

Kommentér på:
tally 6mdr spiser alt når hun er alene_

Annonce