472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Trætte men SUPER glade Trætte men SUPER glade

Er for nogle timer side kommet hjem fra vores først DM i Agility i DcH som blev holdt i Viborg og vi blev nr 6 af de små hunde der var 24 i denne klasse, så er bare kanon super vildt stolt af min dygtige lille Schnawsi, vi har kun løbet agility i 2 år så havde slet ikke regnet med så fin en placering, var bare stolt af overhovedet at værre kvalificert til DM. jubbbbiiiii sikken en weekend.

Knus Gitte & Schnawsierne

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trætte men SUPER glade
  • #1   25. sep 2005 Ihh, rigtig amge gange tillykke, fra to gumpetunge rotter, der ikke engang kan hoppe ind i bilen. hehe
    Stort potedask fra Rocky og Nico

• #2   25. sep 2005 Tillykke tillykke!!

Ihh jeg vil så gerne det agility - men nellys ene ben er stadig ikke kommet i orden så det er udskudt på ubestemt tid desværre....

• #3   25. sep 2005 tillykke med det!
    har lige været forbi din hjemmeside...
    hilsen, anne

• #5   25. sep 2005 Tillykke Gitte smiley

• #6   25. sep 2005 Tillykke Gitte. Agility er simpelthen den sjoveste sport der findes

• #7   25. sep 2005 1000 tak til jer alle for jer lykønskninger :o)))
    Nicola.... ked af at høre Nelly har dårlig ben håber for jer det snart må blive iorden.
    Anne.... har lagt en lille hilsen i din gæstebog.
    Eva.... tak for sangen :o))
    Susanne.... kan kun give dig ret :o))

Knus Gitte

• #8   25. sep 2005 Tillykke det er da super flot.. jeg glæder mig også til Fluffy bliver gammel nok for hun elsker at springe og gå balance osv.. hun øver selv når vi er i skoven.. lige pludselig ser jeg hende gå på en væltet træstamme frem og tilbage og så springe over den.. så det bliver bare så godt når hun engang er gammel nok...

• #9   26. sep 2005 Tillykke Gitte , rigtig flot gået , men det havde vi jo også ventet af dig *S* .

Knuser
    Sanne

• #10   26. sep 2005 Nadija... tak til dig også kan godt forstå du glæder dig til i må gå igang, det er bare en kanon sjov måde at værre sammen med sin hund på... Inden Nida blev gammel nok elskede hun også at springe rundt på træstammerne i skoven, men et godt råd træn lidt lydighed og en masse kontaktøvelser med hende, det går meget stærkere med at lære agility, hvis man ikke skal bruge det halve af timen til at få fat i sin hund :o))

Knus Gitte

• #11   26. sep 2005 1000 tak Sanne flotte ord... godt jeg ikke vidste det, så havde jeg da bare værret mere nervøs :o)))) havde selv håbet at blive mellem de 10 bedste, men havde bestemt ikke forventet det :o)

Knus og vruff her fra Frederica

PS. Der var en Schnauzer der blev nr 3.. de er jo bare gode de Schnawsier :o)))

Kommentér på:
Trætte men SUPER glade

Annonce