{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Lige børn leger bedst {{forumTopicSubject}}

jeg har 2 hunde af meget forskellig type.. 1 tervueren og 1 ambull-bullmasiff
Jeg oplever lidt at de tolererer hinanden, men i øvrigt ikke har noget ønske om at tilbringe for meget tid samen..
De leger på vidt forskellig måde.. Tervurernen vil gerne løbe / jage / hyrde og blandingen vil gerne bryde /kæmpe

Er der andre end mig der har hunde med komunikationsvanskeligheder ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige børn leger bedst
  • #1   15. mar 2008 Jeg har ikke 2 hunde. Men oplever det da når vi er i hundeskov. Det er helt forskelligt hvilke racer der interessere Basse, da han også gerne vil "bryde", absolut IKKE løbe osv *lol*

• #2   15. mar 2008 Min veninde har en ABér og en hønsehund. Leger Nala med hønsehunden er det løb og snusning, og det bulldoggen hun leger med, er det brydning og benbidning.

• #3   15. mar 2008 Næh min Luna leger også bedst med sin egen race..

• #4   15. mar 2008 Ja Emma leger bedst med hunde der er til brydekamp......alt det løben rundt gider hun ikke og står bare og venter på, at hunden kommer tilbage til hende.
    Ellers fungere hund bedst med hunde der bare ignorere hende og tuller rundt.....sådan...snuse til de samme græstotter o.l :o)

• #5   15. mar 2008 Hund = hun :o)

• #6   15. mar 2008 Den eneste hund jeg nogensinde har set lege med Rafih (og hvor Rafih gider lege med) er en ruhåret gravhunde pige på 11 måneder...
    Rafih selv er 5½ år...
    andre hunde gider han ikke lege med.

• #7   15. mar 2008 Fuji kan godt lide at bryde som i også beskriver, og rigtig mase. Det er det hun gør når hun leger med en anden hund af samme type. Når hun leger med f.eks en border collie er der meget løb rundt omkring. Der er det nærmest tag fat. Hun kan ikke følge med, så når collien kommer tilbage går hun igang med "brydning" smiley

• #8   15. mar 2008 Lotus og Blackie holder på at lige børn leger bedst:-))

• #9   15. mar 2008 vi har bullmastiff og labrador.......det fungerer, men vil aldrig blive optimalt for dem.....jeg tror udelukkende at de to kan sammen fordi de er tvunget til det.......ikke at vi har nogle som helst problemer imellem dem, men det er tydeligt at de prioriterer hver sin slags leg og foretrækker deres "egen slags".......

labradoren vil apportere og gå spor og bullmastiffen vil bryde og lege styrke konkurrencer-der kan labberen jo godt pakke sammen.....så vi har gudskelov venner hvor vi kan arrangere playdates så de kommer ud og hygge med andre hunde som er samme race.......

• #11   15. mar 2008 Min er en blanding men hun leger helt klart bedst med en bestemt type, og det er de store bryder-bulldogs...
    Så din bulldog blanding ville helt klart passe bedst til min hund, hvor din hyrdehund hurtigt ville smutte...

Laura er nemlig en lille tank på 4 ben og er MEGET til nærkontakt og brydning..

Er blevet enig med mig selv om at Laura er/opfører sig som en AmBull i leg og væsen..
    Det er en konklussion jeg har gjort udfra de gange hun leger med AmBulls.. Det er helt klart de bedste legetimer hun har der smiley

• #12   16. mar 2008 har 2 ens hunde ...der leger vidt forskelligt ..rosa løber efter pinde og hopper i træer mens den store helst bare lunter rundt eller "overfalder" rosa :o)

• #13   20. mar 2008 Det eneste tidspunkt vi kan mærke det med Tess (Amstaff) og bamse (bullmastiff/am.bull) er når vi er i skoven...

Tess vil helst løbe rundt over det hele og få alt med, hvor Bamse finder et område som han gemmen søger, holder sig til og graver lidt i her og der... hehe...

Det sker at han bliver en anelse træt af Tess i længden, når hun blir ved med at komme løbende hen til ham og vil ha ham med videre... hehe...

• #14   19. maj 2008 Herhjemme leger nynne med en anden lab., de leger sådan noget fange og 'slåsse' noget smiley
    Når vi går tur, gider hun ik rigtig lege smiley

Kommentér på:
Lige børn leger bedst

Annonce