12. maj 2007 Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.272
Adfærd han overfor hunhund?? {{forumTopicSubject}}
Skal lige høre, min Caspar på knap et år, bliver helt fjale når han er sammen med hunhunde vi kender, også selvom de ikke lige har været i løb...
Et eks.
Var over ved min mor hendes hunhund var sidst i løb i dec, de plejer at hygge sig og gjorde de også den første 1-2 timer. Men efter første tissetur, kunne han slet ikke lade hende være pev og gøede for at få kontakt til hende, løber rund om hende og prøver at parre hende og slikke hende bagi, hun gider ikke ha det og knurre af, ham men han begynder igen 2 min efter... Det er lidt irriterende de ikke kan være sammen uden han hele tiden følger efter hende som om hun var i løb... Det samme sker når vi er sammen med søsteren til caspar....
Han bliver også helt fjale over for Micki nogle gange og vil slikke ham på tisseren hele tiden, og får han sit snit så prøver han også at bespringe Micki, er det bare en periode eller er det unormalt??
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.054
Reiki er 10 mdr, og det er i hvert fald gået op for ham -det er dog ikke kun tæer han er interesseret i, men vil gerne rende damerne i røven og dominere hannerne (det sker nu sjældent at det lykkedes *G*).
Jeg stopper det når jeg synes det er for meget, og det er han begyndt at acceptere
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.272
jan 2007
Reiki fik det lært da vi besøgte Nina og Kaoz -Kaoz sagde ikke fra så tydeligt men var tydeligt træt af at have reiki hængende på ryggen, og reiki accepterede ikke at vov = stop, så vi måtte lige få ham lært at stoppe når han får besked på det.
Nu stopper han når man siger ah ah -selvom han er meget skuffet *G*
jan 2007
Adfærd han overfor hunhund??