{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Adfærd overfor svigerfar {{forumTopicSubject}}

Jeg har bemærket noget mærkeligt ved Thomsen, når min kærestes far er på besøg. Normalt er Thomsen ikke bange for fremmede, hopper gerne op ad dem (hvis vi ikke lige er hurtige til at sige han skal hoppe ned), snuse til dem og vil da gerne lige kæles på brystet. Men det er anderledes når min kæreste far kommer på besøg, Thomsen kommer ikke hen og siger hej og vil bestemt ikke have min svigerfar rører ved ham. Jeg tænker min svigerfar må udstråle et eller andet der gør Thomsen utryg, især fordi det kun er ham han er sådan overfor. Kan det bare være min svigerfars udstråling (eller hvad man kan kalde det), der gør Thomsen nervøs?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adfærd overfor svigerfar
  • #1   2. maj 2014 Det kan det sagtens være, at der er et eller andet ved svigerfar der gør ham usikker.
    Nogle hunde er bare mere sensitive end andre, min store mynde har også enkelte han ikke er super vild med.

• #3   2. maj 2014 Så er min teori ikke helt skør smiley Min svigerfar er også, med mangel på et bedre ord, lidt usædvanlig, så det er måske det det kommer af.

• #4   2. maj 2014 Nej, din teori er bestemt ikke skør smiley

• #6   2. maj 2014 Nu du siger det Isabelle, så kan jeg godt se at det måske også kan være derfor.

• #8   2. maj 2014 Trofast var normalt en hund med ben i næsen, der ikke var bleg for at markere, hvis der var noget der ikke passede ham...
    Men lige siden han lærte at gå, har han altid været hunderæd for en mand, der ofte kom hos.
    Da han var lille tissede han på gulvet når han kom, og som han blev ældre blev han også mere og mere bange.. Til sidst var det sådan, at han gemte sig,allerede når han hørte bilen i indkørslen...
    Han nærmest skreg, hvis manden forsøgte at røre ham...
    Og han har ALDRIG gjort ham noget som helst. Han var så rar så rar den her mand, og glad for især hunde.. Men Trofast, ja han kunne altså ikke li' ham, af en eller anden grund...

Aner ikke hvorfor, de reagere så specielt på nogle mennesker... smiley

• #9   3. maj 2014
    Jeg har haft en bekendt, som mine vovser også gik en stor bue uden om. Til sidst nåede vi frem til at det måtte være hendes medicin som gjorde at hun lugtede " anderledes" og at vovserne derfor ikke lige kunne placere hende og derfor holdt afstand..

Kommentér på:
Adfærd overfor svigerfar

Annonce