{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Har ændret adfærd overfor kæreste????? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Min kæreste og jeg har boet sammen i ca 2 år, sammen med min hund Carlos. For ca en uge siden flyttede min kæreste for sig selv i en lejlighed.

3 dage efter kommer hun hjem til mig igen (vi er stadig sammen) Og carlos vil nærmest ikke kendes ved hende, han knurre og viser tænder af hende!!!?!?! Henad aften bliver det lidt bedre og han ville gerne nusses lidt af hende osv.

Dagen efter kører vi væk i et stykke tid, og da vi kommer hjem begynder det hele forfra IGEN!!!?!?!
De har gået op og ned af hinanden i 2 år .sovet,puttet og leget sammen mm. så at sige han har været meget glad for hende?!!

Please hjælp mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har ændret adfærd overfor kæreste?????
  • #1   13. feb 2010 Mit gæt vil være at hunden er stresset over situationen.

• #2   13. feb 2010 Der har slet ingen stress været omkring flytningen, Hun har stort set kun flyttet sit tøj et andet steds hen!

Og hun før været væk fra os/ham mere end 3 dage......

• #4   13. feb 2010 jamen hun jo kun har været væk i 3 dage??

som skrevet før har hun været væk længere tid af gangen??

Men hvad kan vi gøre for at løse problemet?

• L.L. J
    L.L. J Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   13. feb 2010 Tror uforbeholden, at det ville hjælpe, at bestikke hunden. Altså lade hende komme med godbider i lommen. Men ja ellers se tiden an, der er jo ik gået længe, med den nye situation. Sørg for hunden, får masser af motion, gerne af jer begge, både sammen og hver for sig... Det kan måske også, hvis det bliver ved, være en ide at give hund NeVet.

Sidste råd, læs dette link, kopier og sæt ind i browser felt... Pøj pøj til jer alle 3.

(link fjernet)

Kommentér på:
Har ændret adfærd overfor kæreste?????

Annonce