{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Han knurrer {{forumTopicSubject}}

Ja overskriften lyder lidt vild, men så slemt er det ikke smiley

Harley har i et stykke tid kommet med en lav brummen/knurren. Han gør det når vi kommer ned til ham i stuen og han bliver glad for at se os, eller hvis vi kommer hjem fra arbejde. Han logre og ser rigtig glad ud når han gør det. Jeg har kun oplevet det ved folk han er rigtig glad for. Undre mig bare over hvad det kan betyde.

Han gør det ikke hver gang.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han knurrer
  • #1   9. mar 2008 Min mors hund viser tænder for vildt når vi kommer ind til den, men vi har efterhånden fundet ud af at den simpelthen gør det i glæde.

• #3   9. mar 2008 Jeg havde også på fornemmelsen det var sådan noget, for han er rigtig glad for dem han gør det overfor. Han gør det aldrig ved nogen han ikke kender så godt

• #4   9. mar 2008 Han snakker højst sandsynligt bare :o)
    Mine de 2 yngste snakker meget når de er glade - og helst samtidig med at de har et kødben eller stykke legetøj i munden, det ser så sjovt ud - og lyder sjovt! :o)
    Hvis han knurre for alvor - fx. af en anden hund eller lign. burde du tydeligt kunne høre forskel i "tonen"... Nogle hunde smiler også (viser tænder) når de er rigtig glad, det kan et par stykker af mine godt finde på, det kan se voldsomt ud, men man kan tydeligt se forskel på hvornår de er glade og hvornår det er alvor.

• #5   9. mar 2008 Når jeg tørrer vores hanhund efter en våd gåtur eller et bad, så står han også og "knurrer" og brummer rigtig meget. De første gange skældte jeg ham faktisk ud (undskyld Max), men så kom jeg til at se han logrede samtidig og han virkede jo glad og sådan - men det er svært at se, når man står bøjet indover hunden. Så nu brummer vi sammen i stedet for alt er bare SÅ dejligt for ham når vi gør det ;o)

• #7   9. mar 2008 Tusind tak alle sammen.Det er dejligt når man høre om andres oplevelser med det.

• #8   9. mar 2008 Monty knurrer os' heeelt vildt når han bli'r rigtig glad og overbegejstret smiley

• #10   9. mar 2008 Jeg tror også bare det er hans måde at hilse og vise glæde på.
    Mange hunde har en masse forskellige lyde. Keesha knurrer og brummer, når vi leger og hun "smiler" også nogen gange når jeg kommer hjem til hende.
    Som Anne T skriver, bør man sagtens kunne høre forskel på tonen og også se det på kropssproget, om det er ren glæde eller trussel/aggressivitet.

• #11   9. mar 2008 Jeg har Blackie som gør som om han blev tævet, hver gang JEG kommer hjem.......Når min mand kommer hjem er der ingenting.......*LOOOL* Hvilket han iøvrigt er ret fornærmet over (manden altså)........Han mener ikke at han får samme hjertelige modtagelse som jeg gør.........Men hvem fodrer hundene herhjemme??.......Moi........*LOOOOL*

• #12   9. mar 2008 Min den røde ....brummer...knurrer... hyler... danser vildt og henter legetøj vi skal se når vi kommer hjem... eller der kommer gæster..
    Den sorte henter bare legetøj og danser behersket... hi hi... han er jo også den ældste.. ( 1 måned ældre ) ..*GG*

• #13   9. mar 2008 mine knurrer og hyler lidt det lyder lidt som en ko der brøler ...griner ......når vi kommer hjem eller står op om morgen .
    det er deres måde at sige hej på og at de har savnet os

Kommentér på:
Han knurrer

Annonce