{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

knurrer {{forumTopicSubject}}

igår kom der en fremmed mand og sku se på en cykel vi havde til salg, willum kommer med ud og og manden hilser på ham og klapper ham, han er lidt flagrende i sine bevægelser og snakker meget, han tar hænderne på hver side af hans hoved og nuller ham bag ørene, men ser noget på hans næse han vil fjerne..... og der knurre willum ad ham... er det fordi han har overskredet hans grænser, fordi han er lidt stor i armbevægelserne eller er det en kombination af det hele? efterfølgende sad han ved siden af mig og ville ikke hen til manden igen.... han fik ikke skæld ud, men sagde i min egen specielle tone, som vi hundefolk har at han sku være sød.... og han godt måtte være her.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knurrer
  • #1   7. jul 2009 Ja han har i den grad overskredet hans grænser, og jeg synes det var flot af Willum at sige fra, på så pæn en måde. Hvis han har haft en hånd på hver side af hovedet, og samtidig har fået øje på noget på næsen, har han endda formentlig også fået stirret ham godt og grundigt ind i øjnene. I det hele taget har han i Willums verden opført sig meget truende.

• #2   7. jul 2009 Det er heller ikke sikkert den var gået her i huset,
    så sål bare kold vand i blodet.

• #3   7. jul 2009 Det er en meget naturlig reaktion.. Samme som ville komme her ( men mine hunde hilser ikke på folk, der ikke skal komme her fast )

• #4   7. jul 2009 Drengene hjemme ved os havde nok fundet sig i det- men hvis en fremmed bukkede sig ned over Lanka for at lægge hænderne på hendes hoved, så var hun røget baglæns, samtidig med at hun havde SKREGET højt i protest smiley

• #5   7. jul 2009 Havde det været vores baby, havde hun bare syntes at det havde været alle tiders hygge, men havde det været Nakita, eller Happy havde han nok fået et lille smil på vejen...de to har nemlig mindre heldige erfaringer med fremmede mænd....

• #6   7. jul 2009 Lonny S jamen min hund viser ikke tænder...hun smiler bare smiley Hi hi
    - aaaj min hund er ikke agressiv, hendes første markering er faktisk et smil, så lige bagefter knurre hun...Dobb blandingen Happy- også en af grundene til hun hedder happy, ikke kun pga. hendes svære start på livet smiley

• #7   7. jul 2009 så er jeg rolig igen, har før oplevet han knurre når der kommer fremmede, specielt jehovas vidner kan han ikke li, men de er også påtrængende....

• #8   7. jul 2009 tanja J
    Dem kan jeg heller ikke li, og det er sommetider man har lyst til at knurrre af dem.

Kommentér på:
knurrer

Annonce