Knurrer {{forumTopicSubject}}
Hjælp! Fik igår en dejlig labrador hjem på 6 år. Han er dejlig og velopdragen. MEN han er vant til, at gå med en masse hunde og er ik så tryg ved mænd, før han lærer dem, at kende. Jeg bor på landet i hus med min kæreste og da vi fik ham hjem igår, der var han så glad og legede med bold i haven med min kæreste, så tog min veninde og jeg ud og handle, hvor min kæreste så ringer og fortæller, at han lå på sofaen og rico pludselig begynder, at knurrer og gø af ham. Jeg skynder mig hjem og siden da har han været utryg ved min kæreste. Han kommer ik længere når han kalder og knurrer af ham. Nogle forslag? Vi giver ham selvfølgelig en chance og lader ham vænne sig til os, men det skal heller ik være sådan, at min kæreste ik kan komme hjem i vores hus uden jeg er der... Hjæææælp....:'(
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 122 Svar: 616
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 93
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 122 Svar: 616
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 70 Svar: 617
Og som flere skriver så tager det lang tid, vores hund er to år nu, og hun er stadig ofte bange for fremmede mænd, men nu går det hurtigere med at accepterer dem
- men det er jo også mange mænd, ved dig er det så kun ved din kæreste, eller også andre mænd?-
Knurrer