Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kører rumpe
  • #1   26. jan 2008 Uden at have læst andet end overskriften ville jeg skrive analkirtler, men det kan det jo af gode grunde ikke være. Så mit bud må også være orm...

• #2   26. jan 2008 måske fordi der sidder noget der?

Sonja har ikke orm, men kan finde på det hvis noget sidder i pelsen unden omkring endetarmen..

• #3   26. jan 2008 det sad jeg også selv lige og tænkte på, så jeg sidder lige og søger på nettet om det. der er dog intet at se i hans afføring, den ser helt normal ud

• #4   26. jan 2008 Mit gæt er analkirtlerne, har den haft tynd mave på det sidste, så bliver analkirtlen nemmelig ikke tømt, jeg har nenlig lige læst det jeg tror det var i det ny vi med hund

• #5   26. jan 2008 Chine -den hopper jeg med på. De første 14 dage Happy var her var der ikke en eneste orm at se. Indtil lige pludselig så var det nærmest kun orm og lidt slim der kom ud ADR!
    Så skal lige love for der blev givet ormekur for alle pengene.

• #6   26. jan 2008 som skrevet er analkirtlerne fjernet for flere år siden :o)

Han har heller ikke noget siddende i rumpen eller pelsen, han er jo helt korthåret, så det er tydeligt at se.

jeg ser lige weekenden over om han bliver ved ( det kan jo også bare være rumpen klør ), ellers tager jeg ham til dyrlægen på mandag.

• #7   26. jan 2008 Ja her var det så bændelorm, så det var en liflig lille risret istedet:o/
    og det var FØR ormekuren, han var jo ikke stærk nok til at få en da han kom, men skal lige love for han har fået siden.
    Med den mængde orm mente dyrlægen vi skulle give over to gange, og hvis 2. gange mente der kom mange ud, så skal han osse hav 3. gang. Men det ser ud til vi nøjes med 2.

• #8   26. jan 2008 Nala gør det også til tider - og hun har altså ikke orm..

kan der ikke sidde et eller andet ?

• #9   26. jan 2008 Chine -FØJ... Så var der da lige lidt at drømme om i nat *G*
    nat nat

Kommentér på:
kører rumpe

Annonce