{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

min stakkels hanhund {{forumTopicSubject}}

Så er det sket, simba har mistet sine ”kugler”….

Stakkels lille hund, lige nu ligger han i kurven fuldstændig flad! Det er simpelthen så uhyggeligt at se på, selvom jeg godt ved at det er som det skal være…

Min anden hund Taylor er helt elendig, han går rundt og piver, også er han lige henne og tjekke til Simba flere gange. STAKKELS HUNDE.

Spørgsmål til dem der har prøvet dette, hvor længe går der inden Simba er på benene igen? Han blev opereret kl. 14.30

Heidi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min stakkels hanhund
  • #1   21. jan 2008 Jeg fik Mikey kastreret sidste forår, var selv med under hele operationen og ved hans side indtil han slog øjnene op første gang. Derefter lå vi sammen hos dyrlægen ca 2 timer før han selv var så frisk at han kunne gå ud til bilen og jeg bar ham op i buret.

    Har han slet ikke været på benene endnu din vovse?

    Da vi kom hjem gik der en del timer før han var fuldstændig frisk, altså ikke slingrede osv. samt gik og lignede en levende zombie smiley

    Jeg husker det mest som at det først rigtigt var næste morgen da han havde sovet hele natten og det meste af aftenen at han var 110% frisk og klar til en ny dag


  • #2   21. jan 2008 camilla - nej han har ikke været op og sta endnu, han har ikke engang forsøgt (og jeg har tjekket at han trækker vejret), jeg syntes godt snart han kunne prøve

  • #3   21. jan 2008 fik først dellen hjem dagen efter og der var han helt sig selv

  • #4   21. jan 2008 Hmm ja så ved jeg ikke umiddelbart lige. Jeg ville nok sige han evt snart skal på benene? Eller måske er det "bare" mig.

    Jeg tog ikke afsted fra dyrlægen før Mikey selv kunne komme op, og tilmed gik ud til bilen, og ned af 4 trappetrin. Så han havde rimelig styr på sin balance. Du kunne evt. for at få ro i sjælen, ringe til dyrlægevagten og lige tjekke om ikke han burde på benene snart.


  • #5   21. jan 2008 i morgen er han helt frisk igen....

  • #6   21. jan 2008 nu er det jo 3 timer siden de blev færdig med ham. Dyrlægen sagde ikke noget om hvorlænge jeg skulle forvente han bare ville ligge - men jeg håber da han snart kommer op

  • #7   21. jan 2008 har han ikke stået på benene ???
    så ville jeg få ham op og stå evt. ud og tisse, han skal da have gang i kroppen igen.
    gav dyrlægen ham ikke en "modgift" til bedøvelsen, så plejer de da at gå næsten med det samme...


  • #8   21. jan 2008 Det er meget normalt.......Viggo var groggy ..HELT groggy ½ dages tid, og først efter ca 1 døgn var han helt vågen.....

  • #9   21. jan 2008 ved du hvad-Camilla
    Min nu desværre afdøde Cooker-Otto,blev også kasteret,og jeg kan love dig for at,han fik det bedre psykisk.Men lige til hans dødsdag,vidste han udemærket hvad "sex" drejede sig om,han blev bare mere afslappet omkring alt det her sex-halløj.
    Ang.bedøvelse,har Otto været bedøvet mange gang (led meget af gigt/mange røngtenundersøgelser)og det varede nogen gange LANG tid før han vågnede.Ligesom dig har jeg altid været hos ham og vågede over ham.Min dejlige dyrlæge fortalt at,det meget forskelligt hvor hunde reagerer på sådan en "sovetur".Så måske er din dejlige hanhund en af dem der bare sover og sover.Så vær ikke nervøs.(jeg ved godt det er nemt at sige).Er du meget nervøs,kontakt din dyrlæge eller dyrehospitalet,og fortæl om den for for sovemiddel der er brugt til ham.Og-ja så bered dig på at bruge en halv eller hel nat på en overvågning.
    Det skal nok gå-tro mig.Og så "nyd" lige at du ikke skal lufte hund i aften

    mange hilsner
    v.d.

    pøj-pøj


  • #10   21. jan 2008 nej han har ikke været oppe og stå endnu....

    jeg ved ikke hvad dyrlægen har givet ham, men de har da nok giver ham modgift, han er noget sløv, men reagerer på min stemme


  • #11   21. jan 2008 stakkels lille ham, jeg ville prøve at få ham op at stå....
    god bedring til ham...


  • #12   21. jan 2008 vibeke - jeg er heller ikke helt vildt nervøs, men det er første gang en af mine hunde har været bedøvet, så jeg tænker da en del over hvad normen er, tak for dit svar! det er rart at have noget at sammeligne med

  • #13   21. jan 2008 han er nok frisk imorgen
    vores blev kastereret kl. 9 og kl 10.30 hentede vi ham igen, kørte direkte hjem på sofaen og sov sammen med ham, det meste af dagen
    aften var han da oppe og spise og drikke men var først sådan rigtig klar i øjenene næste morgen

    jeg kender din følelse ALT for godt. Da vi kom og hentede ham, var han vågen, sådan da..
    Og han peb såååååå højt. Vi kunne høre ham udenfor. Han holdt først op da jeg fik ham i mine arme (han kastede sig også over til mig, for gå det kunne han sådan set ikke rigtigt.). Puha jeg sank en klump


  • #14   21. jan 2008 Det er så modbydeligt! og tænk det gør man ved dem ;o)

    Nu har simba været oppe og stå, eller hvad man kan kalde det. Han er stadigvæk meget groggy..... men jeg tror det er meget normalt!

    Tak for jeres svar


  • #15   21. jan 2008 velbekomme smiley
    god bedring med ham smiley


Kommentér på:
min stakkels hanhund

Annonce