9. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Stakkels stakkels Kato :) {{forumTopicSubject}}
Åhhh han får det så forfærdeligt de næste par måneder..
Min mors tæve (Kato's søster og aller bedste legekammerat), er gået i løb idag.. Så nu må den stakkels lille basse mand ikke komme med ned til min mor i meeeeget lang tid..
Heldigvis kan vi da gå ned til min mormor..
MEN når min mors tæve er færdig med sin løbetid, så er det slut for Kato med at besøge min mormor i laaaang tid..
For når min mors tæve er færdig med sin løbetid, så kommer min mormors tæve i løb..
Det passer altid med at hvis min mors tæve slutter d. 25 i en måned, så starter min mormors tæve d. 26 i samme måned (Begge tæver er 3 år og det har været sådan siden day 1)..
Og som prikken over i'et.. Så går der (hvis det følger samme mønster som sidst), max. 2 mdr, så skal Kato og Afrodithe være adskilt..
Jow jow, for så er det lillepigens tur til at komme i løb..
På Kato's vegne må jeg sige, at det er MEGET hårdt at være hanhund fra nu af..
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.006
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
sep 2008
Han er røv usikker pga. 4 overfald sidste år, og da neutralisering af usikre hunde ofte gør det hele meget værre, så er det ikke noget han skal..
sep 2008
aug 2008
Følgere: 1081 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.780
Hans bedste veninde (svigerforældrenes hund) var på besøg i haven og er åbenbart tæt på løb. Tucker var SÅ optaget af hende og efter hun var taget hjem, gik han rundt og pev resten af aftenen indenfor. Dagen efter rendte han stadig og sniffede voldsomt til de steder hun havde siddet udenfor.
Og så mener jeg endda også, at Tuckers to andre veninder også er tæt på løb.
Så han savner en legekammerat!
sep 2008
Tucksen - Kato piver heldigvis ikke.. Han er ikke sådan rigtig mærket af det, han både spiser, drikker osv..
Altså ikke mærket af det, ud over at han altså godt ved hvad understellet skal bruges til..
Stakkels stakkels Kato :)