{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Min stakkels hanhund. {{forumTopicSubject}}

Min dejlige hanhund Kiko der skulle have været min avlshan har desværre vist sig at være steril. Efter lange overvejelser har jeg så valgt at få ham kastreret fordi han går helt i sort når tæverne er i løbetid. Jeg har aldrig fået kastreret mine hanner før og har aldrig haft problemer med dem, så det var lidt svært for mig at træffe den beslutning. Han blev så kastreret forrige fredag og der har kun været problemer siden. Jeg var selv med til operationen om formiddagen der gik fint. Ud på aftenen fik han det skidt. Han har travet frem og tilbage, kan slet ikke finde ro og piver. Han havde tydeligt ondt og hele hans maveskind blev ildrødt og det så ud som om der gik betændelse i. Op til dyrlægen igen hvor han fik indsprøjtning til at få huden til at falde til ro og smertestillende. Samme tur efter yderligere 2 dage. I hans frustration over at have ondt hele tiden har han bidt min tæve så hun blødte. Heldigvis var det ikke slemt, men hun blev meget forskrækket over hans opførsel. De plejer jo at ligge og sove sammen og nusse hinanden. Der er nu ved at komme sår på hans mave, så det er forhåbentlig på vej tilbage, men nu er hans pung (som jo altså er tom) blevet hård, så det er afsted til dyrlægen igen. Og ja, jeg har allerede fortrudt det mange gange.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min stakkels hanhund.
Kommentér på:
Min stakkels hanhund.

Annonce