{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

2 Løse hunde.. {{forumTopicSubject}}

Igår i 'søndagshundelegestue' ( vi er 3-8 hunde og ejere ) der mødes på en stor plæne, kom der pludselig 2 sorte amstaffer løbende....

En han og en hun.. Vi kunne se at hannen var meget obs på hunden og vi var ret usikre for der var ingen ejer at se nogen steder...

Vi fangede vores hunde ind og amstaffhannen kom hen... Hunnen stod lidt i baggrunden......
De var ikke aggressive, men vi var meget glade for at der kun var hunhunde tilbage i vores lille gruppe den dag, for vi blev enige om at hanhunden var meget beskyttende overfor hunnen...

De blev hængende omkring indtil jeg sagde hårdt "kan i SÅ gå hjem", så løb de igen......

Jeg er SLET ikke vant til at møde løse hunde her hvor jeg bor og da slet ikke amstaffer på den måde.....
De par stykker der har muskelhunde her, holder dem altid pænt i snor, eller har godt styr på dem når de er løse....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 Løse hunde..
  • #1   5. nov 2007 Det er aldrig sjovt at møde fremmede hunde løse uden ejere, men det jo ske at de er brudt ud af deres indhegning, kan jo ske for enhver, det var så heldig nok der ikk skete noget.
    Fandt også en løs amstaff uden for Føtex her i Hobro, der var en dame der var ved at gå fuldstændig amok og nærmest stod og skreg. det så ud til den bare havde fået rykket sig løs fra hundekrogen og den så meget venlig og sød ud, så jeg tog den med mig og satte fast på krogen igen, så gik jeg ind i Føtex og sagde at hvis der kom nogen ind og manglede sin hund stod den altså ved krogen. den var væk igen efter ca 15 min, så håber da på der var nogen der savnede den.

• #2   5. nov 2007 Det er nu ikke fordi at jeg er en kylling, men det der gjorde det mere ubehageligt var at vi kunne se at hannen var beskyttende overfor hunnen......

Sidste uge kom der også pludselig en stor schæfer løbende, men der havde vi i det mindste set hunden gå forbi med en ejer tidligere, så vi vidste at ejer var i området.....

Lyder som en voldsom reaktion damen havde smiley

Kommentér på:
2 Løse hunde..

Annonce