1.272 visninger
|
Oprettet:
løse hunde {{forumTopicSubject}}
Når jeg går tur med mine dejlige 2 papilloner, går jeg enten til et grønt område eller over sportspladsen. Så få de lov at løbe løs, og det nyder de i fulde drag, lige som mange andre hunde. Men i dag blev jeg kontaktet af en mand med en klapvogn. Han spurgte, om jeg havde børn.. Hvortil jeg svarede ja. Han spurgte så, hvad jeg ville sige til at børnene satte sig i hundenes efterladenskaber. Jamen jeg har jo altid poser med!!!!! Jamen det er da også ulækkert, når de tisser Sagde han. Jeg forsvarede mig, med at det da trækker væk med det samme, men jeg gik alligevel derfra med en lidt flov smag. DET HAR JEG ALDRIG TÆNKT PÅ. Hvad siger I??
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.590
Tænker "Spade!"
Det lyder til at han var klar til at gå til angreb, fordi han havde fundet en hømhøm på pladsen engang, og eftersom du havde hund måtte det jo være dig... Da du så kunne forsvare dig, så kunne han ikke så godt trække sig tilbage igen...
Hvad det angår om det er ulækkert?
Ikke synerligt...
Skulle man undgå det, så skulle man jo også tage i betragtning at det ikke er et afskærmet og overdækket område, hvilket betyder at vilde dyr også har adgang til området, det være sig fugle eller småkravl...
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
Altså de skønne Papser sviner jo heller ikke vildt.. Så skulle han havde set vores GD med XXXL lorte, de kan gøre seriøs skade på en flyverdragt, eller en mor med dårlige nerver.. Ha ha
Hvis vi nu alle samler op kan jeg ikke se problemet, man skal tage hensyn.
apr 2007
Følger: 21 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 98
:-))
apr 2007
apr 2007
apr 2007
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
mar 2006
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 474
Det er klart at hvis hunden laver stort at vi samler det op. selv om jeg har to hunde selv, kan jeg da også blive meget træt af at jogge i andres hunde høm hømer for mig er det naturligt at samle op efter mine dyr når vi er ude
jul 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 185
Kan godt forstå du blev lidt paf, det er da heller ikke sådan en gang lort man forventer at der kommer ud af helt almindelig lignenede mennesker..
Og hvis ikke børn lærer at man ikke skal sætte sig i en lort ved netop og ha prøvet det en gang før og finde ud af at det lugter og at det gør man ikke igen, hvornår dælen skulle de så lærer det..
jul 2007
apr 2007
Hvis det ligger steder, hvor der er chance for at der er nogen, der træder i de, så skal jeg nok samle op
apr 2007
apr 2007
jul 2007
jul 2007
mar 2006
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 474
Nej hundetis er ikke det minste problem, hundetis er syre, og nogen haveblomster kan ikke tåle denne syre.
Man kan jo så sige at folk ikke burde have dem til at stå forest i haven, men her er det jo haveejerne der bestemmer hvor han/hun vil have sine planter. Rex har det meget med at skal lette ben op af alt hvor der har tisset en anden hanhund (teritorieafmærkning) mens min pige gør det på fortovet/vejen, men er vi opmærksomme kan også undgå de planter
Hilsen Villy
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Svar: 45
jul 2007
Det er rigtig nok at blomster buske og planter går ud ja.
Men det er jo også noget andet med en have, Det her er jo en park som manden brokker sig over går hunde i. Det er jo et fællesområde og der har vi jo alle lov og opholde og.. Men ja det er rigtig nok med de visne planter vi har også selv mistet en del buske vi lige har haft plantet. Men sådan er det jo.. Har man han hund skal man ikke regne med og have de flotteste buske ude i haven (o:
Donna letter også ben og af buske og sten ude i haven, sådan tisser hun nok bare bedst..
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Svar: 45
Seriøst er det vist nået vås at hundetis ødelægger planter, de gøder da jorden
Beriger planeten, får lyset til at skinne gennem tågen, får stjernerne til at stå klarere
Glædelig jul ! ... til os også kan se hvorfor dyr er uundværlige, og det allerbedste i verden !
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 52 Svar: 384
Ja kan godt forstå at det kan være irriterende, men når han kan se at du har dine høm høm poser med kan jeg sku ikke se problemet...
Men verden er jo desværre fuld af uforstående ikke hunde mennesker..
løse hunde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside