16. dec 2006 Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.316
Belgisk hyrdehund {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
er der nogen herinde der ved om der evt er en bruger eller flere herinde som opdrætter Belgisk hyrdehunde ?
Noah er jo en Fantastisk bla af racen og jeg er selv opvokset med 4 skønne hunde af racen..
Så inderst inde er dette min ynglings hunderace og den race der siger mig mest og nu efter jeg har haft Noah i godt et år så har jeg lagt mærke til at han har utrolig meget fra denne race i sig så det kunne være spændene at møde en opdrætter som jeg evt kunne besøge for at finde ud af om det stadig er racen for mig og det kan man jo kun finde ud af ved at møde racen for det er min støreste drøm at få sådan en ren racet med stamtavle og så begynde på udstilling.
Og er blevet helt vild med spor arbejde og agility men Noah ejner sig ikke til de ting da han simpelhen ikke gider har trænet agility med ham men det fangede ham ikke og han kan ikke holde til det med hans pote desværre så kan ikke bruge ham til så meget som jeg ønskede da jeg købte ham ..
Håber på nogle positive svar da dette er noget jeg har tænkt rigtig længe over faktisk siden den dag vi måtte aflive minka og det er en del år siden har aldrig haft en bedere hund ind vores gamle Minka ..
Hilsen Kristina..
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 2.316
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.529
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
dec 2006
Vi har haft tervuren, malinios og groenendal men syns at det er en tervuren der er smukkest og det er os den Noah er blandet med..
Men vil lige smutte ind forbi Dkk's side for den skal os have dkk tavle regner jeg med..
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Hvis du vil må du også prøve at arbejde lidt med hende, så du kan få fornemmelsen af hvordan det er.. Og her er der virkelig power på i både lydighed og agility
dec 2006
Hvor bor du henne a ?
Det kunne være rigtig lækkert at få en belgisk i hænderne igen og så dømme ud fra det os..
Belgisk hyrdehund