{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

alt for mor syg.. {{forumTopicSubject}}

min dejlige hund er ekstrem mor syg, og det er faktisk lidt et problem..
min hund er godt opdraget, trænet og nem at omgås, hun er også god lydig, jeg har ingen problemer med hende...
men det har andre... fx når vi er hos mine svir familie, og jeg ikke er der, høre hun ikke en skid efter min kæreste, hun pisser nermest på hvad han siger, jeg kan ikke tage nogle steder når vi er derover, for svir familien kan ikke have hende selv, hun stresser rundt, og høre ikke en skid efter...
de bor på en går og har masser af plads, og selv hund..

men hvad gør jeg ved hende, hvordan får jeg hende til at slappe af, og høre efter de andre...

vil gerne høre et andet svar end at vi bare skal tage hende med, da vi gerne ville kunne tage i sommerland osv og syntes også det ville være synd at tage hende med der....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alt for mor syg..
  • #1   30. jul 2007 Tror at der skal være andre end dig der klarer luftning, træning m.m., hvis de ikke allerede gør det. Jeg var syg en uge og inden jeg blev syg, havde jeg også en morsyg hund. Men kæresten gik ture med ham og de har efterhånden opbygget et slags bånd eller hvad man kan kalde det..

• #2   30. jul 2007 Det er klart at hvis det er DIG der klare alt fra luftning til fodring, så tror hun jo at du er hendes leder, at du er flokken, og de andre er bare andre flokmedlemmer..

Lad din kæreste fodre og træne hende engang imellem.. fx du giver morgne, og han giver aften (tænker her mad) og han måske tager morgen lufteren, og du tager aften, og i så begge er med på de andre.. Så i begge får alene tid med hende

• #3   30. jul 2007 ja jeg ved godt jeg er alfa, og det ved hun skam også... min kæreste lufter og fodre hende også her hjemme, og der høre hun skam også, det er når vi er afsted, det er der det store problem er...
    det værste er faktisk at min svirfar er hundetræner, og ved jo alt, men han vil squ ikke arbejde med hende, eller prøve at afhjælpe hendes stress.. så ved ski ikke hvad jeg så skal...

• #4   30. jul 2007 kunne din svigerfar ikke være flink at komme med et par gode råd så.

• #5   30. jul 2007 Har hun prøvet at være hos svigerfar uden du er der?

• #6   30. jul 2007 ikke at han skal træne med hende, men give jer nogle redskaber evt. Ellers var der et afsnit i det er mig eller hunden hvor ejeren gik en gang imellem, mens de andre trænede og gav godbider, se evt på vimedhund.dk

ved ikke om det kan bruges da det jo ikke er hjemme det er et problem

• #7   30. jul 2007 han vil ikke give råd eller noget form for hjælp.. han er sådan lidt underlig... det har noget med mig at gøre, han er ikke så glad for mig, jeg har jo taget hans søn... så han kunne godt afhjælpe hendes stres, men vil ikke... så ved ikke hvordan jeg så skal afhjælpe hende..... her næste gang vi skal derover, skal hun ikke med, måske jeg bare skulle lade hende passe hver gang vi skal derover....

• #8   30. jul 2007 Hvis du er der, (eller kæresten) kan jeg ikke se hvorfor svigerfar skal bestemme over den, det er DIN hund, ikke hans, og hvis han alligevel ikek giver dig råd, skal han da heller ikek have "æren" af at "opdrage" hende

• #9   30. jul 2007 det var mere for at min kæreste, jeg og min søn kunne tage steder hend når vi er der.. det er på sjælland, det er jo ikke lige der vi tager hend hver dag.. smiler...
    nu ser jeg hvordan det går med at få hende passet, om det er en god ide.. og så tager jeg stilling derefter om hun skal med eller ej... tror vist ikke der er så meget andet at gøre...

• #10   30. jul 2007 Det kan være Svigerfar sender negative vibrationen til hende,når du ikke er der.... nej spøg håber du for løst problemet.

Kommentér på:
alt for mor syg..

Annonce