{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.211 visninger | Oprettet:

Alt for afhængig? :( {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg er på weekend hjemme hos min mor, da jeg skal arbejde her imorgen. Kæresten er taget til Fyn for at besøge familie og ville ikke være alene.. Nu er det bare sådan at min familie herhjemme lever fuldkommen anderledes end min kæreste og jeg gør. Her sover alle folk nærmest kl. 22, og alle sidder i hver sit rum!

Jeg synes bare jeg savner min kæreste så forfærdelig meget, hans selvskab. Udover at det er kedeligt, ved jeg næsten ikke hvad jeg skal gøre af mig selv :S Mit forhold til min kæreste er bestemt ikke nyt (ca. 5½ år), og vi snakker om at giftes om et par år..
Men nu sidder jeg bare her og tænker: Er jeg ALT for afhængig af min kæreste? Generelt kan jeg hverken lide at være væk fra ham og hundene over natten og undgår det også helst! Jeg føler virkelig jeg mangler en halvdel smiley

Er der andre der har det som mig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt for afhængig? :(
  • #1   10. sep 2011 Næh, jeg synes faktisk det er sundt og dejligt med et lille pusterum engang imellem :o) Så sætter man mere pris på hinanden, når man ses igen :o)
    Vi har dog også været sammen i 17 år, fnis.

Men det er da kun dejligt du har det sådan :o)

• #3   10. sep 2011 Det er selvfølgelig helt rigtigt.. Men jeg synes godt nok ikke det er en særlig sjov situation at være i lige nu!
    Jeg hader bare at skulle være væk fra hinanden om aftenen/natten, dagen er som sådan intet problem smiley

• #4   10. sep 2011 Cathrine Ø
    Puha, det må være hårdt alligevel! Men det bliver jo "bedre" med tiden, jeg hader bare de her weekender der er engang imellem..
    Vi havde jo også et "langdistance forhold" ved at være på henholdsvis Sjælland og Fyn, men der var man jo slet ikke vant til at være sammen udover ca. hver 2. weekend, det har godt nok ændret sig efter vi er flyttet sammen synes jeg!

• #6   11. sep 2011 Altså vi er heller ikke KÆRESTE kæreste par smiley
    Altså det faktisk sjældent vi opfører os vildt overdrevent med hensyn til det! Jeg savner bare hans selvskab, han er 100% min bedste ven - det er skam ikke kysse fnidder fnadder jeg savner, men generelt hans selvskab...
    Bare det at han er i huset giver mig en helt anden energi smiley

Har ikke så meget ondt af mig selv, jeg spurgte nu mere om det var normal adfærd jeg havde gang i smiley

• #8   11. sep 2011 Camilla
    TAK, det var dejligt at der var en der havde det på samme måde smiley

• #9   11. sep 2011 Jeg kan også følge dig! smiley jeg har det på samme måde. MIg og min har været sammen i 6 år ca. Og jeg kan stadig ikke undvære ham. Og det er nemlig værst om natten. Jeg sover ikke særlig godt uden ham og har rigtig svært ved at falde i søvn. Når han ikk er der føler jeg at jeg mangler en at kunne fortælle alt til. Han er, som du også siger om din kæreste, min bedste ven. Og jeg føler mig helt forkert hvis jeg skal undvære ham nogle dage. Vi startede også med langdistance forhold, sjælland-jylland. Jeg forstår slet ikk vi ku undvære hinanden i en måned af gangen dengang smiley

• #10   11. sep 2011 Nad
    Nej lige præcis, det er godt nok en smule mærkeligt! Men tror det er en vanesag.. Dog synes jeg ikke det er sjovt når det er én weekend hver ca. 2-3. måned!

• #11   11. sep 2011 Jeg kan SAGTENS følge dig.

Min kæreste er min absolut bedste ven, og jeg elsker hans selskab, og savner ham, når vi ikke er sammen.

Men jeg accepterer dog, at vi også skal være væk fra hinanden en gang i mellem, da det er sundt for forholdet, selvom det kan være hårdt.

• #12   11. sep 2011 Jeg har vænnet mig lidt til det efter vi har været fra hinanden et lille års tid, så nu synes jeg faktisk, det kan være meget dejligt selv at bestemme, hvad man skal se i tv og at kunne brede sig helt vildt i sengen :D. Til gengæld har jeg sovet uden mine hunde i nat og DET var ikke særlig nemt. Jeg tror, jeg har sovet tre gange uden Disen på snart tre år og Polly har jeg sovet med hver eneste nat siden jeg fik hende for et års tid siden. Især da jeg vågnede 5.45 i morges var det meget underligt, at der ikke dukkede små bepelsede hoveder frem fra dynen smiley

Kommentér på:
Alt for afhængig? :(

Annonce