Alt for afhængig? :( {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er på weekend hjemme hos min mor, da jeg skal arbejde her imorgen. Kæresten er taget til Fyn for at besøge familie og ville ikke være alene.. Nu er det bare sådan at min familie herhjemme lever fuldkommen anderledes end min kæreste og jeg gør. Her sover alle folk nærmest kl. 22, og alle sidder i hver sit rum!
Jeg synes bare jeg savner min kæreste så forfærdelig meget, hans selvskab. Udover at det er kedeligt, ved jeg næsten ikke hvad jeg skal gøre af mig selv :S Mit forhold til min kæreste er bestemt ikke nyt (ca. 5½ år), og vi snakker om at giftes om et par år..
Men nu sidder jeg bare her og tænker: Er jeg ALT for afhængig af min kæreste? Generelt kan jeg hverken lide at være væk fra ham og hundene over natten og undgår det også helst! Jeg føler virkelig jeg mangler en halvdel
Er der andre der har det som mig?
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Vi har dog også været sammen i 17 år, fnis.
Men det er da kun dejligt du har det sådan :o)
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Jeg hader bare at skulle være væk fra hinanden om aftenen/natten, dagen er som sådan intet problem
apr 2009
Puha, det må være hårdt alligevel! Men det bliver jo "bedre" med tiden, jeg hader bare de her weekender der er engang imellem..
Vi havde jo også et "langdistance forhold" ved at være på henholdsvis Sjælland og Fyn, men der var man jo slet ikke vant til at være sammen udover ca. hver 2. weekend, det har godt nok ændret sig efter vi er flyttet sammen synes jeg!
apr 2009
Altså det faktisk sjældent vi opfører os vildt overdrevent med hensyn til det! Jeg savner bare hans selvskab, han er 100% min bedste ven - det er skam ikke kysse fnidder fnadder jeg savner, men generelt hans selvskab...
Bare det at han er i huset giver mig en helt anden energi
Har ikke så meget ondt af mig selv, jeg spurgte nu mere om det var normal adfærd jeg havde gang i
apr 2009
TAK, det var dejligt at der var en der havde det på samme måde
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 846
apr 2009
Nej lige præcis, det er godt nok en smule mærkeligt! Men tror det er en vanesag.. Dog synes jeg ikke det er sjovt når det er én weekend hver ca. 2-3. måned!
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.696
Min kæreste er min absolut bedste ven, og jeg elsker hans selskab, og savner ham, når vi ikke er sammen.
Men jeg accepterer dog, at vi også skal være væk fra hinanden en gang i mellem, da det er sundt for forholdet, selvom det kan være hårdt.
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Alt for afhængig? :(