Alt for store sko :-( {{forumTopicSubject}}
Puha hvor er det svært for den lille fyr
Tænk at skulle fylde skoene ud efter Simmer
Simmer gik i enorm store sko , han trampede afsted med distinationen ----- menneskers hjerter
Men Bertil ved hvad han er oppe imod , han kæmper og kæmper trods hans noget beskedne størrelse.
Og han tager alle rekvisitter i brug for at kommunikere sine budskaber ud.
Først tænker han ;
- okay , det handler om sko , gerne store sko hmmmm , jeg smutter ind i soveværelset og nupper mors langskaftet støvler med en anselig vægt og temmelig uhåndterlige.
Lister forbi mor med dem , stiller sig pænt og venter på , at hun for øje for ham , lægger ørene tilbage , logre med halen og laver smut med øjnene.
Jeg kan læse hans tanker .......
- er det den rigtige størrelse, mor ??
- kan jeg fylde dem rigtig ud ,mor ??
Jeg tager stille fat i mine støvler og siger nej Bertil !!
Men han misforstår mig......
Han smutter så ind i soverværelset igen , kigger sig omkring og for øje på sin fars sko ......
Og så tænker Bertil :
- hold da op , de er store !!
- Mon de er ligeså store som dem Simmer brugte ??
- kan jeg mon fylde dem ud ??
Og så lister han endnu engang hen til mig , trækker ørene tilbage , logre med halen og laver smut med øjnene igen.
Jeg kigger på ham , bøjer mig ned imod ham , rækker mine hænder ned til ham og ........
- Roser ham vildt for , at have fundet lige nøjagtig den rigtige størrelse til hans fødder og til pladsen i mit hjerte.
De passer perfekt til hullet i mit hjerte efter Simmer
This is a true lovestory
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
Jeg glæder mig helt vildt hvis den lille fyr en dag skal til agility, håber der er nogen til at optage lidt film ;o)
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 669
Dejligt fortaelling.
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Alt for store sko :-(