{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

De bliver alt for hurtigt store {{forumTopicSubject}}

Snøft

Er jeg den eneste der syntes vovserne bliver alt for hurtigt store?
De var så små og fiiine i den første tid, men vokser jo så hurtigt.
Inden man ser sig om er de fuldvoksne, selvstændige og har ikke brug for deres moar mere smiley
Jeg sidder stadig og småpiver når jeg kigger tilbage på hans hvalpebilleder. Den lille tykke nutte smiley
(man glemmer hurtigt hvor hårdt det er at have en hvalp hehe).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De bliver alt for hurtigt store
  • #1   8. aug 2010 så tænk på dem med kæmper de får sådan en lille ekstremt klosset hund og ender op med en kæmpe på 70-80 kg hehe jeg er ikke så ked af det for jeg har pekingeser og den ene er sådan en lille lalleglad en så hun er bare dejlig =)

  • #2   8. aug 2010 Marianne P: Nej det går alt for hurtigt ;o)
    ditte: puha hehe tør jeg man næsten ikke tænke på ;oP så er det jo en noget større vægtforøgelse pr. uge ;o)


  • #3   8. aug 2010 Åh, jeg synes nu de alle er søde - men glæder mig bestemt også til de er voksne, og mere "stabile" i lydighed, adfærd osv smiley

  • #4   8. aug 2010 Altså jeg syntes da også at Milo er sød nu, og han er rigtig flot!
    Men han var sku da nuttet som hvalp smiley

    Prøver lige at se om jeg kan linke et hvalpe og voksen billede.

    (link fjernet)

    (link fjernet)

    Håber det virker.

    Han havde sådan en lille tyk mave som hvalp, og små ben. Og han elskede at sove op af sin moar.
    I dag hvor han er totalt flad og så træt, så vælger han stadig at ligge på sin puf eller sin kurv. Hvad med mig?? Kom dog op i sofaen smiley


  • #5   8. aug 2010 Jaa, kan huske lige da vi fik Zeus, en lille sort lab der løb rundt og væltede over sine ben, og nu allerede kæmpe stor som 5mån, og kan alt selv.

  • #6   8. aug 2010 Jeg oplevede "desværre" ikke Akila som hvalp. Hun var ½ år da jeg købte hende. Så der var teenager over hende. Så er utrolig glad for hende nu hvor hun er blevet mere voksen og medgørlig! Osse fordi mine forældre har fået hvalp, og sikke et arbejd! Så er jeg pludselig glad for at jeg ik havde Akila som hvalp. Hi-hi!! Selvfølgelig er Trille sød, dejlig og utrolig charmerende, meeeen! Nej, er glad for min store vaps!!

  • #7   8. aug 2010 For mig kan det ikke gå hurtigt nok med at få dem store.
    Jeg er ikke til hvalpe, men elsker voksne hunde. Jeg vil dog ikke købe en hund når den er voksen, for jeg vil jo selv "forme den"

    Så når jeg om en måneds tid får en lille ny otter-ugers, så er det både SÅ dejligt, men med STOR forventning om, at den bliver voksen på et splitsekund *GG*

    Elsker voksne hunde ;o)


  • #8   8. aug 2010 Jeg ville nok heller ikke ønske han var hvalp igen smiley Jeg har vitterlig glemt hvor hårdt arbejdet det var.
    Men han var så nuttet smiley




  • #9   8. aug 2010 Uh, jeg går bare her og venter på at Igor bliver "stor". De er sjover at træne med, når de fatter tingene hurtiger end de gør, mens de er hvalpe. Men Igor er nu en dejlig hvalp´og jeg skal ikke klage.

Kommentér på:
De bliver alt for hurtigt store

Annonce