{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

De bider alt i stykker!!!!!! {{forumTopicSubject}}

tjjaaaa hvad skal jeg skrive......

Det er virkelig svært at beskrive, men hvis hundene er sammen ødelægger de ALT, uanset om de er i haven eller i hundegården, eller inde......
HAVEN: Alt bliver gravet op. på nær græsplænen (heldigvis), og alt bliver tygget i stykker!!!!! selv den blå ring på trapolinen (den er altså stripset fast!!)

HUNDEGÅRDEN: Vores cykler bliver tygget i stykker, vores havebænk (i træ) bliver tyggt i stykker!!!
Alt jord, bliver gravet op, om det så kun er en plet på en 5 kr størrelse.....

INDE: ALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nej de blivre ikke voldsomt aktiveret, men spørg....... det er nemmerre for mig at skrive/svare så.......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De bider alt i stykker!!!!!!
  • #1   16. jul 2008 Please, jeg ar brug for hjælp, ikke høvl....... (det får jeg nok af manden :0))

  • #4   16. jul 2008 KEDER SIG.-)

  • #5   16. jul 2008 Det lyder virkelig slemt smiley
    Hvis det har stået på i noget tid, og i ikke kan finde en løsning, synes jeg i skal kontakte en adfærdsbehandler.


  • #6   16. jul 2008 Har du prøvet aktivitets øvelser med dem f.eks smide deres mad rund i haven så de selv skal arbejde lidt for det, aktivitets bold til dem når de er alene hjemme.. Der er mange gode sider om det, hvis man søger på nettet med de øvelser..

  • #7   16. jul 2008 Løsningen i hundegården kunne være. Fjern alt det der ikke hører til sådan et sted.
    Læg fliser.


  • #8   16. jul 2008 gå ind og læs eller ta en snak med anderkendt retriever foreninge om hvordan du får aktiveret dem på den rigtige måde som er tilpasset den forskellige race, fortæl hvormeget tid du har om dagen, og få god proffesionel hjælp..... sådanne "små" unoder er som regel let at afhjælpe på en hurtig og god måde for alle parter, med professionel hjælp.....
    det kan sagtens lade sig gøre, jeg har en RR og en FB samtidig med en lille dreng på to som også kræver vores opmærksomhed, og med den rette træning, pr hund efter race standarden går det fint og vaneligt....

    held og lykke.....


  • #9   16. jul 2008 Hundegården: Der er næsten kun flisere (få enkelte steder med jord), ja, alyt burde fjernes, det ved jeg godt....... men alligevel......vores cykler???

    HAVEN: kedsomhed/stress........aner det ikke.......
    INDE: .......... der sover de.......troede jeg...........

    Det er en smule nemmer at forklare i telefon, så er der nogen af jer der har et seriøst bud/ viden, så må I gerne ringe, jeg er vågen.....

    Tlf.nr fåes i PB


  • #10   16. jul 2008 Ina : Rigtig god ide :0)
    Casey er mere "kvik" med de hjemmelige aktiviteter, hvorimod Baloo er "dum som en dør"...............


  • #11   16. jul 2008 eller ring imorgen til en af de kloge, de er somregel villige til at snakke... og det er ganske gratis, så længe du ikke træder ind i deres prakis...:-)

  • #13   16. jul 2008 Verden bedste new F: hihihihihihihihi :0)
    Jeg har også flyttet cyklerne :0)


  • #15   16. jul 2008 Lillen : Vil du tage en snak med mig over telefonen?? Jeg ville være meget glad hvis du ville.....
    Jeg tror måske der akn være andre faktorer ind over det.....
    Men dert er nemmere at fortælle end at skrive......


  • #16   16. jul 2008 Jeg tror dælme også alderen har meget at skulle have sagt her - især taget i betragtning at hundene begge er unghunde så de rotter sig sammen frem for at opdrage på hinanden.

  • #17   16. jul 2008 præcis : klar til sommeren . . Lillen) . tage sig tid, udarbejde en ordentlig aktiveringsplan der arter sig bedst til alle, kig på deres foder, og køb foder der er tilpasset jeres hunde aktiviterings niveau.....

    men husk af alt: det i planlægger, fuldfør det. lad være at give op.....


  • #19   16. jul 2008 Lillen : Det kan du tro jeg kan :0) Skriver lige mit nr i PB :0)


    Til jer andre. I må gerne komme med bud, det giver stof til eftertanke :0)


  • #20   16. jul 2008 Steen : Det er fair nok, det er din mening. Og tro mig....... din mening har også strejfet mit hovede.......
    MEN jeg har jo anskaffet mig disse 2 hunde....... så har jeg også ansvar for at finde ud af dette problem.........


  • #21   17. jul 2008 Ive got it all ................. Jeg forstår ikke hvad du mener.............. jeg spørger faktisk om råd, frem for at få min hund aflivet.......................

  • #22   18. jul 2008 Steen: nu kender jeg begge hunde rimlig godt :).... og hvad er det dog for noget . . . . at sige!!!! fint at det er din holdning. Meeeennn klap lige hesten engang... Jeg har 2 hunde hvor der er 1 år imellem og vi har ikke haft de store problemer overhovedet!!! at vi så har en tæve og en hanhund som ikke har sin manddom er en anden side af sagen!!!

    Og ja har man ánskaffet sig de hunde må man sku kunne overskue at kunne løse de problemer der kommer ellers er man ikke egent til at have hund!!!!

    Jeg ville ikke kunne nøjes med kun at ha en hund den dag i dag!!!! og jo det er hårdt engang imellem men de har så meget glæde af hinanden og det er skønt med 2 hunde :).....



  • #23   19. jul 2008 Tak for råd og bud :0)

    Jeg har snakket med Lillen, og jeg er sikker på vi nok skal finde ud af det :0)


Kommentér på:
De bider alt i stykker!!!!!!

Annonce