{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

HUn gør af gæster {{forumTopicSubject}}

Kan i ikke hjælpe lidt
Min lille hund gør som en sindsyg hver enestegnag der er folk der ringer eller banker på døren
Når de så kommer ind så stopper hun ikke men forsætter fuldstændig uhæmmet. Smider jeg hende ind i soveværelset står hun bare der ind og gør videre. Det er efterhånden ved aat være så stort et problem ,at jeg ikke længere gider få ukendte gæster


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUn gør af gæster
  • #1   1. jul 2007 kender det aaalt for godt . . gjorde vores tidligere tæve også . . og der giik op til flere timer før hun vile stppe og nogen gange tsoppede hun bare med det samme . .

    vi fik desværre ik gjordt noget ved det inden vi tog afsked med hende . .

    sååh kan ikk hjælpe dig ..
    men kigger med hvis jeg kommer ud for det igen . . ;o))


  • #2   1. jul 2007 kan heller ikk stave . . ;o))

  • #3   1. jul 2007 Hej.

    Først: Jeg har lige været inde og se billeder - hun er en virkelig kær hund (Hun fik en høj stemme af os)
    Jeg læste også det du havde skrevet om din hund: at hun er en bestemt lille dame!
    En hund kan jo godt være usikker - dominerende. Jeg tror hun er utryg ved at der kommer gæster. Og det er synd for hun er total kær!
    Jeg siger til mine gæster: "Vær sød at sætte jer ned for at hilse på Pelle" For det første springer den ikke op og for det andet virker et menneske ikke så stort når det sidder på hug... Måske kan det bruges...?

    Venlig hilsen
    Joan og Pelle:-)


Kommentér på:
HUn gør af gæster

Annonce